[SubWoofer] Uitgang opgeblazen?

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:43

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik heb zo'n bass test mp3 gespeeld en ook een tweeter test mp3. Maar omdat ik het geluid nog hard had staan van de bass test, was het geluid van de tweeter mp3 heel hard...

Nu kom ik er achter dat ik geen geluid meer hoor in 1 van de 4 surround boxen.
Het ligt niet aan de box, maar aan de uitgang op de subwoofer. Ook niet aan de kabels. Welke box ik ook in de kapotte uitgang stop, er komt geen geluid uit. Ook geen ruis.

Het is dus zeker zo dat ik m'n uitgang op de subwoofer heb opgeblazen? Wat is er dan eigelijk kapot? en is dit zelf te fixen?

Boxen : Philips A3.500
Buiten garantie tijd.
gekocht bij DynaByte.

Iemand advies? Wat zou laten repareren kosten?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

als je 'm opstuurt kost het je meestal al +/- 30 euro aan onderzoeks kosten en dan komen de reparatie kosten er ook nog bij.

dus als het een duur setje was zou ik het wel laten repareren.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

is de moeite niet waard gezien de set, je kan beter zelf proberen het te fixen (of een kennis)

www.triathlete.nl

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 16:53

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

schroef em eens open en kijk eens of je een stinklucht ruikt, dan is er waarschijnlijk een eindversterker dood. check ook voor verkoolde onderdelen, of uitgelopen tindruppels

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:43

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik heb hem open gemaakt. Maar ik ruik geen brand lucht, en ik zie ook geen plekken waar het warm is geweest (tin of printplaat)

Hoe ziet een eindversterker er uit? zeker gewoon 1 van de chip, maar staat er niet ergens een naam van dat ding bij?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<