Toon posts:

Geen kans om mijn mening te beargumenteren...

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier krijg IK dus kippevel van.. :9~

[rml][ HK] Sfeer verpestende reacties...[/rml]

Aangezien mijn melding in "Schop een modje" direct op slot werd gezet door de moderator die in mijn ogen zelf geen gehoor geeft aan het beleid, voel ik mij enigszins tekort gedaan. Daarom hoop ik hier mijn mening kracht bij te zetten door eensgezinde gebruikers ook de kans te geven om hun mening te uiten.

Laat ik beginnen met een quote uit de policy betreft "bullshitreplies".
Met andere woorden: probeer een beetje leuk en ontopic te replyen, zodat je de sfeer leuk houdt in HK. Heb je niets zinnigs te melden, blijf er dan uit weg. Wees een beetje sociaal en toon wat respect voor je mede-HKers.
Enkele reactie van de moderator HlpDsk leidden tot sfeerverpestende reactie in dit topic. Enkele reacties:
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 22:01:
Lekker boeiend .. Skyline met NOS.
Plague schreef op 12 November 2002 @ 22:02:
[...]

Je HOEFT niet te reageren...
BreadFan schreef op 12 november 2002 @ 22:04:
[...]

Aaargh! :( |:(

Iemand mag toch zeggen dat ie het geen interessant filmpje vond? :?

Of mag er alleen maar positief gereageerd worden?

* BreadFan vind dat van die gloeiend irritante replies.... :{
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 22:11:

Je hoeft niks te posten dat al 10 x eerder is gepost .. :{

(voel de sarcasme)
Zoals je kunt zien lokt HlpDsk toch aantal reacties uit die de sfeer negatief beinvloed.

[rml][ HK] Sfeer verpestende reacties...[/rml]

In mijn topic in SU spreekt deze moderator zichzelf nog tegen, ik quote:
De taak van een mod is o.a. om topics te snoeien over een onderwerp dat al vaak is voorbij gekomen. Dat de sfeer daardoro verpest wordt is nogal wiedes .. maar het topic is in de 1e plaats al overbodig. En ja ik gebruik wel eens sarcasme om dat duidelijk te maken.

Technisch gesproken is het topic an sich al sfeerverpestend. Er zijn meer dan genoeg users die zich ergeren aan het gebrek aan zoek-skillz van mensen voordat ze een topic openen
Als het daadwerkelijk de taak van een moderator is om topics te snoeien. Kan dit toch op een betere manier gedaan worden. Misschien met een slotje er een verwijzing naar de zoekmachine.
Moderators hebben (of ze het willen of niet) een voorbeeld functie (ook al hecht deze moderator daar duidelijk geen waarde aan). Men spreekt hen nou eenmaal eerder aan op hun gedrag dat gewone gebruikers. En korte blik in de geschiedenis van de moderator HlpDsk onthuld dat ik niet de enige ben met kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Modjes zijn ook mensen, en HlkDsK doet gewoon zijn werk. En als hij het zat is laat hij dat gewoon blijken. Misschien is hij soms wat bot, maar alleen als dat nodig is. Tuurlijk zou er anders gereageerd kunnen worden. Maar de users zouden misschien ook wel eens gewoon niet van die onzin kunnen posten die die reacties van HlpDsK uitlokken.

Het verwijzen naar anderen die moeite hebben met HlpDsK leg ik lekker naast me neer, het bewijst namelijk helemaal niks. Ik moet denken aan het spreekwoord "zachte heelmeesters maken stinkende wonden."

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

owjee, een modje doet dat dus moet er gelijk een LA topic komen, want die moet je natuurlijk wel 10 keer zo goed in de gaten houden...

Of denk je dat we ALLE users die ook maar enigszins offtopic reageren (het was niet eens zo heel erg offopic het was een reactie op het filmpje) een OW en een dagban geven ofzo... Nee, maar als het een modje is, moet er gelijk een heel LA topic aan gewijd worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:25

Jaymz

Keep on moving !

Als je een probleem hebt met / tegen / whatever met een Mod kun je dat denk ik beter via hemzelf, zijn HGA of de bemiddelaar regelen :)

Een thread @ LA gaat denk ik sowieso weinig effect geven, denk je niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

sorry hoor, maar dit soort breed uitmeten van "de grove fouten van een mod" gaat me ff net iets te ver. Het is ten eerste de HK, hlpdsk doet daar niet structureel aan sfeerverpesten en zo'n regel is er eerder om reacties als
Zeg slikt ze?
op topics over je kleine zusje ofzo aan te pakken. DAT zijn sfeerverpestende reacties, niet dtit soort minor dingetjes waar jullie nu lekker over kunnen vallen, dus ik doe dit gewoon dicht.

Mierensex om maar iets te zeuren, lijkt het op :{. Probeer het maar via zijn baas, grrrrrene@tweakers.net, als die niet reageert heb je hgas@tweakers.net en daarna nog altijd het management team (floris femme en daniel) en je hebt ook nog de bemiddelaar en weet ik veel. Probeer het maar via die weg.

Ow en dit wordt vast gezien als censuur door mensen die het niet zo op hlpdsk hebben, sja da's dan jammer. Dit soort dingen zijn bewezen onconstructief.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 'n email adres .. ik heb icq .. en toch een LA topic. Ach ja ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel een mailje van je verschijnen.

Maar ff om de zaak in prespectief te zetten, 2 van je eigen posts hier op het forum:

[rml]Poephoofd in "=>>> Het [ s]grote[ /s] bijna niet kleine "[/rml]
OK ik heb gepoept
of

[rml]Poephoofd in "=>>> Het [ s]grote[ /s] bijna niet kleine "[/rml]

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.