Toon posts:

auto net-logon win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
om de een of andere vage reden doet TweakUI geen autologon. ik moet die logon-screen weghebben op een 98-bak, en daarvoor wou ik dus TweakUI voor gebruiken, maar dat doettie nie :(

weet iemand welke strings je moet toevoegen aan je registry om een win98-bak z'n netlogon uitvoerd (incl. pass)

Verwijderd

Here ya go...

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon]
"DontDisplayLastUserName"="0"
"DefaultUserName"="login"
"DefaultPassword"="pass"
"AutoAdminLogon"="1"

succes,
DV8

Verwijderd

Topicstarter
GRRR :(
khad vandeweek een win98-bak op m'n netwerk een clean-install uitgevoerd. et irritante was dattie niet meer automatisch inlogt. khad de volgende keys maar zelf ingevoerd in de registry:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon"
"AutoAdminLogon=1"

"DefaultUsername=xxxxxx"

"DefaultPassword=xxxxx"

na de install heb ik tweak-ui erop los gelaten, doet et zelfde. 1 of 2 dagen heeft ie het gedaan, automatisch inloggen. maar nu doettie dat niet meer en geeft ie windowtje "please enter network password for microsoft networking"

rrrr .. tips !
dankz

Verwijderd

Hmmmzzz...

Alle aanhalingstekens goed staan?
"AutoAdminLogon"="1"

Is er van user gewisseld? Is er nadat ie het wel deed iets verandert in de networksettings? Een nieuw protocol of client toegevoegd oid? Primaire Netwerkaanmelding staat daar nog op Client voor Microsftnetwerken en niet op Windowsfamily?

Zou anders "DontDisplayLastUserName" wat ik er tussen heb staan er wat mee van doen kunnen hebben?