Toon posts:

[php] Imagecreate Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb nogal een raar probleempje met Imagecreate. het werkt gewoon, tot dat ik de achtergrondkleur ga veranderen of achtergrond image, dan geeft ie i.p.v het plaatje dat ie weer moet geven deze zeer begrijpelijk 8)7 output weer:

ÿØÿàJFIFÿþ>CREATOR: gd-jpeg v2.0 (using IJG JPEG v62), default quality ÿÛC $.' ",#(7),01444'9=82<.342ÿÛC 2!!22222222222222222222222222222222222222222222222222ÿÀ
"""ÿÄ ÿĵ}!1AQa"q2‘¡#B±ÁRÑð$3br‚ %
&'(*456789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyzƒ&#8222

ik dacht zelf dat het misschien komt omdat ik geen header toe had gevoegd, maar als ik dit ( header ("Content-type: image/jpg"); )doe en ik vraag de pagina op dan komt er een downloadschermpje waarmee ik dus mijn .php file kan downloaden!?! :? het gaat hier dus om een jpg image. Weet iemand wat het probleem kan zijn?!?

Verwijderd

probeer eens: plaatje.php?blaat=1.jpg

heb je het trouwens al op deze manier geprobeerd? [img]"plaatje.php"[/img] in een html file? Ben benieuwd of dit wel werkt...

Verwijderd

Topicstarter
He thnx. Nu doet ie het wel. Op die laatste manier. maar ik haal ze uit een database en als ik ze naast elkaar wil zetten kan dat dan ook op die nieuwe html pagina?!?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

:? wat bedoel je?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb een scriptje gemaalt waarmee ik de locatie van een Image in de database zet en die er later uit haal. nu gebruik ik om de image weer te geven imagecreate(), maar nu geeft hij alleen de eerste uit de DB weer, en ik wil eigenlijk alle images weer laten geven. Zo iets duidelijker?!?!? :D

Verwijderd

While loopje maken,

$haal_all_images_uit_de_database=mysql_query("SELECT * FROM iamges");
WHILE($row=mysql_fetch_array($haal_all_images_uit_de_database))
{
$image_path=$row["path"];
enz..........
}

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

idd, beetje zoekwerk, manualwerk, nadenken etc...
dreigt beetje helpdesktopic te worden.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.