Toon posts:

cable wanadoo (kiestoon?????)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgende probleem ik heb m'n casema modem geinstalleerd en alle instellingen zijn volgens het boekje goed maaar!!!!!!!!! nu is het zo dat hij bij het inbellen zegt: kan geen kiestoon krijgen bla bla bla fout 680!
weet iemand hier raad mee help alsjeblieft!! 8)7

Verwijderd

ik neem aan dat je een modem op de com-poort hebt zitten? vink het vakje "wachten op kiestoon"eens uit bij de inbelopties

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik dat precies?

Verwijderd

wat een debiele topic titel wat heeft die met cable modems te maken

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:58

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:25:
wat een debiele topic titel wat heeft die met cable modems te maken
Bij een bepaald Wanadoo abo krijg je een kabelmodem (het witte Demos modem) dat je aansluit op je seriele poort en vanaf je pc op precies dezelfde manier benadert als een gewoon modem. Helemaal niet zo debiel dus.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
wat nou weer der staat toch een vraag en het is wel degelijk een kabel modem hij vraagt aallen naar een kiestoon dat lompe ding!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Misschien de verkeerde com-poort ingesteld? En probeer anders eens het modem uit te schakelen en vervolgens weer aan te zetten.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is heel vreemt want het heeft namelijk wel goed gewerkt en volgens mij heb ik alles het zelfde ingesteld???

Verwijderd

MrTinux schreef op 12 november 2002 @ 23:26:
[...]

Bij een bepaald Wanadoo abo krijg je een kabelmodem (het witte Demos modem) dat je aansluit op je seriele poort en vanaf je pc op precies dezelfde manier benadert als een gewoon modem. Helemaal niet zo debiel dus.
behoorlijk debiel mag ik wel zeggen zal wannadoo wel zijn geen worder dat ze zo'n bras verbindingen hebben

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het verschillende malen geprobeerd maar op 1 en 3 pakt hij hem niet dus moestie wel op com2 maar zou dat verschil kunnen maken?

• Daacuso
Of je ligt er gewoon even uit, gebeurt hier ook nog wel eens met dat brakke Cable Wanadoo :r

Bovenste seriele poort is com 1 (of 3), de onderste 2 (of 4).

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
nee want m'n laptop maakt wel verbinding!

Verwijderd

Topicstarter
ps. voor de duidelijk heid ik heb dus zo'n witte doos!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:32:
nee want m'n laptop maakt wel verbinding!
Heb je wel alle instellingen precies het zelfde staan?
En wat voor een windows versie heb je draaien op je desktop en laptop :?

• Daacuso
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:33:
ps. voor de duidelijk heid ik heb dus zo'n witte doos!
Ik ook, dus misschien kunnen we even wat instellingen nalopen.

• MrTinux

MrTinux

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:29:
[...]

behoorlijk debiel mag ik wel zeggen zal wannadoo wel zijn geen worder dat ze zo'n bras verbindingen hebben
Ter info: Wanadoo bood deze abo's al aan toen de rest van Nederland nog niet eens durfde te dromen over kabelinternet. Daarnaast is in steeds meer plaatsen Wanadoo Broadband te krijgen, waarvan de duurste vorm ('premium') even snel is als KPN ADSL (512 down, 128 up), stabieler is dan KPN ADSL (in 1 jaar tijd slechts 1 keer downtime a 2 uurtjes gehad hiero en praktisch altijd een downstream van rond de 64kb/sec + lage ping) en goedkoper is dan KPN ADSL. (45 euro per maand)

Verwijderd

MrTinux schreef op 12 November 2002 @ 23:34:
[...]

Ter info: Wanadoo bood deze abo's al aan toen de rest van Nederland nog niet eens durfde te dromen over kabelinternet. Daarnaast is in steeds meer plaatsen Wanadoo Broadband te krijgen, waarvan de duurste vorm ('premium') even snel is als KPN ADSL (512 down, 128 up), stabieler is dan KPN ADSL (in 1 jaar tijd slechts 1 keer downtime a 2 uurtjes gehad hiero en praktisch altijd een downstream van rond de 64kb/sec + lage ping) en goedkoper is dan KPN ADSL. (45 euro per maand)
totaal mee eens.
Heb er wel een jaar over gedaan om een server aan de praat te krijgen, omdat wanadoo van die rare inbel dingen gebruik maakt(wanadoo cable connector).
Nu werkt het perfect en heb nog nooit een downtime gehad

• MrTinux

MrTinux

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:44:
[...]

totaal mee eens.
Heb er wel een jaar over gedaan om een server aan de praat te krijgen, omdat wanadoo van die rare inbel dingen gebruik maakt(wanadoo cable connector).
Nu werkt het perfect en heb nog nooit een downtime gehad
One word: RasPPPoE. Trash die Cable Connector en vervang deze door RasPPPoE (klik!). Als je WinXP gebruikt is er zelfs al ondersteuning voor PPPoE ingebouwd.

Pagina: 1