Het gaat niet goed met nederland.

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Nationality........Blocks/Person
184,159 ... United States
381,472 ... Japan
135,196 ... Germany
110,679 ... Russian Federation
98,796 .... Netherlands

Dat zegt toch genoeg?
De nederlandse doet gemiddeld zelfs MINDER blokjes dan de gemiddelede Russische pc.
BE ASHAMED.
Zelfs OEKRAINE doet er bijnsa evenveel per pc!
BE VERY ASHAMED!

OF nederlanders zijn ZO enthousiats dat ze zelfs de langzmaaste XT nog aan het grazen zetten...

Laten we het maar op de tweede houden.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

zoals je zelf al zegt, wat er graast maakt niet uit, zolang er maar gegraast wordt.

of size doesn't matter, it matters that it works

( helpt bij mij altijd......)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Dan zouden ze ook elke PC een aparte e-mail geven. Maar dat doe je toch niet?
Tja we hebben in nederland blijkbaar weinig mini-MFers

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik denk dat je niet moet vergeten dat Nederland een klein landje is, en hier wordt vergeleken met grote landen.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
221,491 ... Norway
159,156 ... Finland
131,381 ... Denmark
253,430 ... Hungary
136,645 ... Belgium
378,289 ... Estonia
126,290 ... Poland

Ook kleine landen, die allemaal meer halen.
Maar wij zijn gelukkig met VEEL MEER dan hun, anders hadden we echt helemaal onderaan gestaan.

Dat JAPAN veel per user haalt snap ik, maar dat Nl zo erg weinig haalt is toch jammer, het staat zo slecht in de stats. Nu lijkt het net of we een ontwikkelingsland zijn [beetje overdrijven mag toch?]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
FF een kort vraagje.

Ik wil graag m'n eigen team[pje] maken en een subteam van DPC maken, maar blijven m'n blokkies + stats dan wel behouden?
En hoe maak ik zo'n team?

\o/

Verwijderd

Je kan een echt team niet subteam maken van een ander team, als je zoiets wil moet je al de deelnemers van het subteam laten flushen op 1 e-mail adress wat eigenlijk van een participant is en gewoon 'Team' ofzo in de naam zetten.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Dus gewoon iedereen onder mijn e-m@il addy laten fluschen en mijn naam veranderen in

"[Dutch Power Cows] Team: -=!ME!=-".

Staat wel tof.

\o/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het gaat JUIST heel goed met nederland...
Dat het aantal blokjes per persoon laag is betekent alleen maar dat er veel nieuwe mensen uit Nederland komen...
En denk ff na.. we staan 7 de (!!!!)... Das voor een land als nederland toch geweldig....!

Nee hoor... ppl of all nations.. join The Netherlands :)

Btw.. checkt iedereen nog ff of bij zijn d.net info NEDERLAND als land staat ;)?? Mooi zo

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat lage aantal is typisch Nederlands, enthousiast doen we ergens aan mee en dan kappen we weer... Als je alle dooie nederlandse accounts wist zal je zien dat het gemiddelde niet veel afwijkt van "de grote landen" (wat dat met het verhaal te maken heeft is mij onduidelijk...)

Verwijderd

.

Verwijderd

Ik denk juist dat dit in het voordeel van Nederland spreekt! Sowieso staan we natuurlijk onwijs hoog voor zo'n klein kikkerlandje, dat bewijst maar weer dat we absoluut niet onderontwikkeld zijn hoor.

Maar in die hele kleine landjes die heel erg veel blokken per persoon halen, doen blijkbaar alleen de systeembeheerdernerds mee die beschikking hebben over veel/grote pc's, terwijl in Nederland juist elke boerenlul meedoet met z'n 'putertje thuis! Ik vind dit heel erg pro-Nederland hoor, we laten juist zien dat we met veel mensen die elk hun kleine steentje bijdragen een heel end komen.

En met die MegaFlushes laten we nog zien dat we kunnen organiseren ook ;) Ik heb nog een leuk idee: een non-flush, gewoon iedereen en alle keyproxy's van DPC een dag lang NIET laten flushen zodat we helemaal niet in de stats staan, kijken of dat ook opvalt ;) ;) ;)

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Dit klopt inderdaad allemaal wel ja, alle Nederlanders zijn gewoon enthousiast en doen gewoon allemaal mee, wat voor pc ze ook hebben. Als je nou alleen gaat kijken naar hoeveel blokken elk land heeft en deelt door het aantal inwoners denk ik dat Nederland zelfs nog wel ergens in de top 3 komt.
Pagina: 1