Sinds het begin van de Power-Unlimited ben ik een gamer die elke maand bij de voordeur sta te wachten op mn nieuwe power-unlimited magazine.
Trouw ben ik al jaren lid en was zeer enthousiast bij het horen van het programma "Gamekings" dat door de redactie van de PU wordt gepresenteerd...
Zit ik net lekker te zappen en ja hoor.... Gamekings begint !
Hoera hoera.... lekker zitten... popcorn... wat te drinken.... start the tape...
Eindelijk.... het begint....
OMG !!! This is it?
Na 5 minuten had ik het al weer gezien !
Ik zat weer met smart op de games reclame te wachten.
Wat een gezwam....... blablablababla........ (stilte)....... blablabla !!
Als ik het programma moet samenvatten dan die ik dit als volgt...
De redactie zitten met zn allen gezellig op de bank te discuseren of een bepaald nou wel of niet tof is....
"ik vind colin mc rally 3 cool"...."ik niet..." "ik wel...".
En dit gaat dan een kwartier lang door en dan wordt het volgende spel opgestart.... en weer precies hetzelfde....
"ik vind dit cool..." "nee.... die ene spel is beter"
Ondanks de leuke achtergrond die ze hebben opgezet ben ik zeer teleurgesteld in Power Unlimiteds "GameKings"...
Geef mij maar weer die cyber babe met paars haar
Wat vinden jullie ervan?
Trouw ben ik al jaren lid en was zeer enthousiast bij het horen van het programma "Gamekings" dat door de redactie van de PU wordt gepresenteerd...
Zit ik net lekker te zappen en ja hoor.... Gamekings begint !
Hoera hoera.... lekker zitten... popcorn... wat te drinken.... start the tape...
Eindelijk.... het begint....
OMG !!! This is it?
Na 5 minuten had ik het al weer gezien !
Ik zat weer met smart op de games reclame te wachten.
Wat een gezwam....... blablablababla........ (stilte)....... blablabla !!
Als ik het programma moet samenvatten dan die ik dit als volgt...
De redactie zitten met zn allen gezellig op de bank te discuseren of een bepaald nou wel of niet tof is....
"ik vind colin mc rally 3 cool"...."ik niet..." "ik wel...".
En dit gaat dan een kwartier lang door en dan wordt het volgende spel opgestart.... en weer precies hetzelfde....
"ik vind dit cool..." "nee.... die ene spel is beter"
Ondanks de leuke achtergrond die ze hebben opgezet ben ik zeer teleurgesteld in Power Unlimiteds "GameKings"...
Geef mij maar weer die cyber babe met paars haar
Wat vinden jullie ervan?