Zoals de titel al vermeld zit mijn vriendin met een probleem. Op haar computer, met windows 98. (geen SE) en IE 5.5 werkt internet prima. Alleen alle sites op het TUE domein (technische universiteit eindhoven) die doen het niet. Dus niet alleen www.tue.nl maar ook alle sites die daaronder hangen, zoals sites van studentenverenigingen enz. IE komt met de standaard foutmelding dat de sites onbereikbaar zijn, maar als ik dan bij mij thuis of op mijn werk kijk, dan werken de sites op het TUE domein wel. Het ligt dus duidelijk aan haar computer.
Als ik ping naar www.tue.nl (weet zo het nummer niet meer) op mijn vriendin haar computer, dan kan die het ip adres niet bereiken. Ze logt niet in op het TUE domein met haar computer, aangezien ze niet op de TU/e zit. Dit heeft ze nooit gedaan, en vroeger werkte het wel gewoon. Ik heb ook in de instellingen van IE gekeken. De sites zijn niet in restricted zones opgenomen ofzo. Ik heb ook alle tijdelijke internetbestanden al eens gewist, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand een suggestie, want ik heb echt geen flauw idee meer. Dit is al ongeveer 2 weken zo.
Alvast bedankt
edit: Ze maakt gebruik van een LAN verbinding, die via een glasvezelkabel
naar de TU/e en Fontys hogescholen loopt.
Als ik ping naar www.tue.nl (weet zo het nummer niet meer) op mijn vriendin haar computer, dan kan die het ip adres niet bereiken. Ze logt niet in op het TUE domein met haar computer, aangezien ze niet op de TU/e zit. Dit heeft ze nooit gedaan, en vroeger werkte het wel gewoon. Ik heb ook in de instellingen van IE gekeken. De sites zijn niet in restricted zones opgenomen ofzo. Ik heb ook alle tijdelijke internetbestanden al eens gewist, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand een suggestie, want ik heb echt geen flauw idee meer. Dit is al ongeveer 2 weken zo.
Alvast bedankt
edit: Ze maakt gebruik van een LAN verbinding, die via een glasvezelkabel
[ Voor 0% gewijzigd door s441558 op 12-11-2002 22:23 . Reden: Toevoeging ]
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees