[win2k] Kan diep mapje niet wissen

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Hoi, ik zit met een heel naar probleem dit keer. Tis voor het eerst dat ik ooit de hoop opgeef en uiteindelijk hier met m'n probleem kom. dus :)

Goed, ik heb dus een mapje dat zo'n 26 niveau's diep ligt (was een website aan het teleporten en zodoende). Met de verkenner is dit mapje prima weer te geven en te openen, maar alles wat erin zit aan bestanden is ontoegankelijk (het ene prog geeft "access denied" en het andere prog weer "kan niet vinden" oid). Net alsof windows gewoon niet snapt wat ie ermee aan moet.

Ik heb chkdsk /f/x/v op die schijf al geprobeerd, maar heeft niets uitgehaald. Sterker, hij zegt dat de schijf in orde is.

Ik ben nu dus ten einde raad. Iemand een idee?

ohja, herformatteren is out-of-the-question.

日本!🎌

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 12:06
Heb je 2000 + IIS draaien?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Mapje moven naar een lager niveau??? Verplaats hem bv eens naar je root. Als dit niet via verkenner kan dan via command prompt proberen en anders opstarten via bootdisk en dan proberen.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Ding moven naar diskette?

Parent-dir sharen, via share proberen te deleten?

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 12:06
Zit me te bedenken: ik heb ooit een soortgelijk iets gehad. Eens een checkdisk doen (je weet wel), en dan eens rebooten. Werkt geniaal vaak :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
haha, ff delen en dan het ding in de share wegkieperen.
dat werkt :)

Toch vaag, het lijkt me dat onder de moterkap daarvoor dezeflde functies gebruikt worden... zou met MAX_PATH te maken kunnen hebben, voor de P&W-ers hier...

DiedX: dat had ik dus al gedaan, en gaf geen errors. Maar het geeft al niet meer ;)

日本!🎌

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Heeft te maken met de padlengte. Het pad mag binnen Windows niet langer zijn dan 256 karakters. door een share te mappen maak je het pad korter, vandaar!

Verwijderd

Even Total Commander installeren en via dit programma de map verwijderen :)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

mutsje

Certified Prutser

Als je op NT niveau acces is denied krijgt.. dan de parent folder zoeken en alle rechten weer laten doorvloeien naar de subfolders >> security > advanced > owner>

Verwijderd

Boot disk erin en naar Dos en dan lekker veel typwerk en 25 niveaus omlaag gaan en dan de map verwijderen met deltree tadaaa.

Werkt altijd en lekker simpel

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 12:23:
Boot disk erin en naar Dos en dan lekker veel typwerk en 25 niveaus omlaag gaan en dan de map verwijderen met deltree tadaaa.

Werkt altijd en lekker simpel
Ik wens je veel succes als de schijf NTFS geformateerd is.

Verwijderd

HAHA ja dat was ik effekes vergeten.

Er zijn tools om DOS te gebruiken met NTFS disks maar weet zo niet welke. Maar dan word het weer te omslachtig. Dan moet je maar ene van bovenstaande methodes gebruiken

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dan moet je maar ene van bovenstaande methodes gebruiken
Ware het niet dat het 6 posts geleden al opgelost was :)

BTW, The Genie: het is 260 karakters hoor. Maar je zat aardig in de buurt (bijna iedere programmeertaal kun je dat mee opvragen).

[ Voor 0% gewijzigd door _Thanatos_ op 13-11-2002 18:55 . Reden: btw erbij ]

日本!🎌

Pagina: 1