Ik heb een rio 500 met een extra flash kaartje 128 MB.
firmware 2.16
Nu heb ik wederom last van een grijsscherm. Nu heb ik dat altijd kunnen redden met het riorecovery tooltje. Als je bijvoorbeeld aan het transferren was met een lage batterij spanning. ...ik ken het...
Nu echter zat er een zo goed als nieuwe batterij in en als nog flikt ie me het.
De recoverytool werkte BIJNA
. Nadat de letters er weer fijn stonden, hoefde ie alleen nog maar te rebooten en klaar. NOT, hij kon de rio tijdens het rebooten niet meer terug vinden. Toen een keer de stekker eruit gehaald. En nou wil de firmware er niet meer inkomen.
Vol enthousiasme ging ff op internet speuren, en ik kwam daar nogal ontmoedigende info tegen. Een gast had precies hetzelfde probleem als ik, dus ik die gast een mailtje gestuurd.
kreeg ik dit terug:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er werkelijk fisieke schade aan die chipset is!!
Maar het is hier geen gathering of tweakers als we hier geen beter oplossing voor kunnen vinden.
Nu heb ik wederom last van een grijsscherm. Nu heb ik dat altijd kunnen redden met het riorecovery tooltje. Als je bijvoorbeeld aan het transferren was met een lage batterij spanning. ...ik ken het...
Nu echter zat er een zo goed als nieuwe batterij in en als nog flikt ie me het.
De recoverytool werkte BIJNA
Vol enthousiasme ging ff op internet speuren, en ik kwam daar nogal ontmoedigende info tegen. Een gast had precies hetzelfde probleem als ik, dus ik die gast een mailtje gestuurd.
kreeg ik dit terug:
Kl#te dus!Geert,
No, I never discovered a solution to repair the Rio. I have been
advised that the only way it can be repaired is to be sent back to the
manufacturer and have the chipset physically replaced.
Dave
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er werkelijk fisieke schade aan die chipset is!!
Maar het is hier geen gathering of tweakers als we hier geen beter oplossing voor kunnen vinden.