T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Meeste zijn via flash regio vrij te maken, de bekende zeker
. Hier staat de top zoveel
, van beste dvd spelers : http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=dvdresults.php3
Daaruit kan je zien , dat BTC en Aopen het goed doen
.
Daaruit kan je zien , dat BTC en Aopen het goed doen
Als je het gewoon echt niet weet ... zeg dan gewoon nietsVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 22:11:
EHRG
je hebt het over IDE dvd???
die zijn altijd regiovrij....
Ik ben er in elk geval uit, ik ga voor de Pioneer 106
Grappig... je start een topic. Je krijgt twee tips, BTC en AOpen, en vervolgens, iets meer dan een uur later, besluit je een Pioneer te kopen... waarom VRAAG je het dan !
Mother, will they like this song?
Nou, ik had nogal haast met beslissen, en daar het behoorlijk lang duurde (voor tweaker-normen) voordat er iemand gereageerd had, heb ik her en der wat verder rond geinformeerd.TheLunatic schreef op 12 November 2002 @ 23:37:
Grappig... je start een topic. Je krijgt twee tips, BTC en AOpen, en vervolgens, iets meer dan een uur later, besluit je een Pioneer te kopen... waarom VRAAG je het dan !
(mij als klant ben je in een winkel na 5 minuten kwijt als ik niet geholpen wordt, ongeacht waarvoor en welk bedrag).
Nibble is een luie donder dus.
Verwijderd
Maar goed ook dat ie geen AOpen gekocht heeft, ik heb er ook een en die maakt me toch een pot lawaai...
Zoveel merken, zoveel Tweakers, zoveel meningen..
Je gaat toch ook niet vragen of je bij AH, Konmar, Vomar, Spar of C1000 moet winkelen?
Lees eens wat reviews, zoek de specs op op de sites van de fabrikanten, check de prijzen op de Pricewatch, zoek probleemgevallen op in GoT en maak als een echte Tweaker zijnde zélf je eigen keuze
Je gaat toch ook niet vragen of je bij AH, Konmar, Vomar, Spar of C1000 moet winkelen?
Lees eens wat reviews, zoek de specs op op de sites van de fabrikanten, check de prijzen op de Pricewatch, zoek probleemgevallen op in GoT en maak als een echte Tweaker zijnde zélf je eigen keuze
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()