file van game nodig vragen aan gotters ?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:36
ok ik heb een probleem
ik heb dus battlefield 1942 gekocht DUUUR :P
mare deze dus geinstaleerd en geen probleem,
tot ik de cd aan me broertje heb uit geleend |:( DOM DOM.
krijg hem trug met de melding doet niet :/
ik kijken DE LUL HEB ER EEN KRAS OP GEZET die dus te diep voor zon reparatie kit (al geprobeert).
ik denk van nou dan kopieer ik de cd naar me hdd als iso en maak een reserve.
copie |:( doet het ook niet.
ik dus de cd gewoon los te kopieren en ja hoor de instalatie file is dus gaar |:(
ik heb geen zin om nu een andere cd te gaan kopen was nogal prijzig :'(
dus zat ik te denken is het mogelijk dat iemand dit filtje op een ftp te zetten en dat ik zo een winiso kan maken.
ik geloof dat dit tog mag ?

ok na de lap tekst de vraag :D
mag ik een request plaats voor deze file.
de game doet het nu nog goe maar ik ga met de hcc dagen een andere hdd kopen en dus moet deze leeg :'( dus moet ik me game op nieuw instaleren
kortom zonder deze file ben ik genaait 7(8)7

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hier hoef je niet eens een topic voor te openen. :)

Als je dit uitlegt aan de leverancier krijg je een andere cd, hoe dit precies in zijn werk gaat weet ik niet. De oplossing voor je probleem is het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

JT

VETAK y0

Ja, meestal kan je als je de cd opstuurt tegen een geringe vergoeding (5 euro ofzo) een nieuwe cd krijgen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gewoon teruggaan naar de winkel lijkt me. Als je de vraag daadwerkelijk gesteld zou hebben zou het een warez request geweest zijn en je kent de straf daarvoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er is vanaf hier niet te zien of jij wel echt die cd hebt, of dat je die iso gedownload hebt (wat waarschijnlijker is :P)

En dus zal er ws. niet meegewerkt worden aan deze mogelijk illegale prijktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
het probleem is ik ben al wezen vragen (ben niet gek :D ) heb hem bij de V&N gegaald daar zeggen ze sorrie hij is open geweest :'( dus geen andere cd |:(
BreadFan schreef op 12 November 2002 @ 21:56:
Er is vanaf hier niet te zien of jij wel echt die cd hebt, of dat je die iso gedownload hebt (wat waarschijnlijker is :P)

En dus zal er ws. niet meegewerkt worden aan deze mogelijk illegale prijktijken.
ik post wel een image van de bon ;) en de cd :D
en op sturen was niet mogelijk volgens v&d had daar al naar gevraag (ooit eens gedaan met een CnC cd ;) )

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11
Nee stuur het op naar de maker van de game, niet naar V&D en zorg dat je kunt bewijzen dat je de game origineel gekocht hebt, je hebt de licentie inmiddels betaald dan en ze zullen je dan tegen geringe kosten wel een nieuwe cd opsturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Shunt schreef op 12 november 2002 @ 21:56:
ik post wel een image van de bon ;) en de cd :D
tja, jij mag wel een legale hebben maar andere users hier @ GoT waarschijnlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Shunt schreef op 12 november 2002 @ 21:56:
het probleem is ik ben al wezen vragen (ben niet gek :D ) heb hem bij de V&N gegaald daar zeggen ze sorrie hij is open geweest :'( dus geen andere cd |:(
Ik denk ook niet dat zij dit zullen doen, het is voor hun onkosten, terwijl het eigenlijk jouw schuld is ;). Rechtstreeks naar de fabrikant (of even een mailtje sturen/bellen) lijkt mij het slimst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
]-[Skinlab]-[ schreef op 12 November 2002 @ 21:59:
Nee stuur het op naar de maker van de game, niet naar V&D en zorg dat je kunt bewijzen dat je de game origineel gekocht hebt, je hebt de licentie inmiddels betaald dan en ze zullen je dan tegen geringe kosten wel een nieuwe cd opsturen ;)
het probleem is ik vroeg dus aan de verkoper (die dit weer ging vragen bij de baas) of dit een mogelijkhijd was
het antwoord was dus NEE :P ik ga nog eens kijken of het gewoon mogelijk is om dit gewoon direct op te sturen :? maar dan zit ik wel weer een maand of zo zonder game :'(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik m'n band zelf lek rij krijg ik ook geen nieuwe. Dan moet ik een nieuwe kopen, voor de volle prijs. Met CD's hetzelfde in 't algemeen. Je moet 'm opnieuw kopen en je broertje gewoon een rekening voorleggen. Hij heeft 'm gesloopt.

Wat je wilt vragen mag hier niet iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op de site van de maker van battlefield staat vast in de support-documenten wel hoe dat in zijn werk gaat?
Of in de handleiding van het spel?
Want het is redelijk gebruikelijk dat je je cd op kan sturen oid als ie kapot is, zodat je een nieuwe terug kunt krijgen.

Als ik jou was, zou ik hier es een mailtje naar sturen:
Holland Support

Klik hier om een E-mail aan nl-support@ea.com te sturen.

U kunt onze Klantenservice ook op het volgende adres bereiken:

Electronic Arts BV
afd. Klantenservice
Postbus 156
6400 AD Heerlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 22:05:
Als ik m'n band zelf lek rij krijg ik ook geen nieuwe. Dan moet ik een nieuwe kopen, voor de volle prijs. Met CD's hetzelfde in 't algemeen. Je moet 'm opnieuw kopen en je broertje gewoon een rekening voorleggen. Hij heeft 'm gesloopt.

woei HlpDsk kent zijn comands niet foei foei :D
mare ok dan ;) mag ik wel vragen wie er allemaal een originele cd van Battlefield heb en icq of msn heb })
ACM schreef op 12 November 2002 @ 22:05:
Op de site van de maker van battlefield staat vast in de support-documenten wel hoe dat in zijn werk gaat?
Of in de handleiding van het spel?
Want het is redelijk gebruikelijk dat je je cd op kan sturen oid als ie kapot is, zodat je een nieuwe terug kunt krijgen.
als dit mogelijk is dan ga ik dit ook doen maar ik ben dus zwaar verslaaft aan deze game en ik kan dus niet effe een maand zonder :'( dus als ik mijn nieuwe hdd heb moet ik hem weer kunnen instaleren
jah ik weet het ik ben erg B)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 12 november 2002 @ 22:06:
mare ok dan ;) mag ik wel vragen wie er allemaal een originele cd van Battlefield heb en icq of msn heb })

Wat denk je nou zelf? Probeer gewoon via de fabrikant aan een nieuwe CD te komen en ga hier niet zitten hinten en doen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik zou gewoon een mailtje sturen naar EA, dan vertellen die wel wat je moet doen. Waarschijnlijk heb je dan vrij snel een nieuwe CD :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Shunt schreef op 12 november 2002 @ 22:06:
als dit mogelijk is dan ga ik dit ook doen maar ik ben dus zwaar verslaaft aan deze game en ik kan dus niet effe een maand zonder :'( dus als ik mijn nieuwe hdd heb moet ik hem weer kunnen instaleren
jah ik weet het ik ben erg B)

Zie mijn edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens als je een nieuwe HD gaat kopen kun je de oude ook ghosten naar de nieuwe. (Mits je een Ghost Licentie hebt uiteraard ;) ). Dan hoef je niet alles opnieuw de installeren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2002 22:13 . Reden: typo! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
ok ok HlpDsk dit was een grapje ;)
en jah ik ga dus de cd trug sturen maar ik kan niet zonder (ik down wel een iso of zo (dit mag tog als je een origineel heb :/ )
mare dank voor de posts en ACM thnkz ik zal eens mailen

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Nog iets, als je em dus voortaan via een iso ofzo wilt gebruiken gaat ie waarschijnlijk bij elke update problemen geven en moet je daar weer omheen gaan werken wat niet leuk is als je het spel legaal gekocht heb (weer extra werk B))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Ik heb een keertje een CDtje gescheurd van XGames Snoboarder Pro... mailtje gestuurd naar de uitgevers (in UK), opgestuurd, nieuwe gekregen voor 3 Euro portokosten ofsow.. (2 jaar terug) kan dus wel... :) SUC6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 22:05:

De vergelijking met een fietsband is wel een beetje krom. Een fietsband is een gebruiksvoorwerp wat aan duidelijke slijtage onderhevig is. Bij het kopen een spel betaal je voornamelijk voor de eigendomsrechten van de maker. Niet voor de cd zelf. Als hij kan bewijzen dat hij daadwerkelijk voor dit spel betaald heeft zie ik geen probleem om hem een helpende hand te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
hmm ik heb nu nog maar een vraag
ik heb het originele spel
maar ik moet alleen dus een bestand voor de instalatie hebben
ik rip dus een iso van bvb kazaa en haal daar dat bestandje uit :? ben ik dan nog legaal bezig
ja ik ben een zijker ik wil alles legaal :D :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 12 november 2002 @ 23:41:
hmm ik heb nu nog maar een vraag
ik heb het originele spel
maar ik moet alleen dus een bestand voor de instalatie hebben
ik rip dus een iso van bvb kazaa en haal daar dat bestandje uit :? ben ik dan nog legaal bezig
OMG.. Hij bestaat echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 12 november 2002 @ 23:41:

als je alles legaal wilt moet je gewoon via EA ff een nieuwe CD regelen, daar doen ze heus niet moeilijk over! :)

en als de installatie tijdens het installeren zelf al moeilijk doet zal die gedownloade ISO ook niet veel uithalen lijkt mij... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA support

Installshield troubleshooting
Finally, if all else fails, See if you can try the disk on another computer. If it fails to work on another system, it may be a bad disk. If this is the case, we can exchange your disk for a new one. Simply send the disk, along with a copy of your receipt, a return address, a daytime phone number, and an explanation of your problem to:

Electronic Arts Customer Warranty
PO Box 9025
Redwood City CA, 94063.

An exchange for a new disk must be sent within 90 days of the original purchase. If outside the 90 day warranty period, please enclose a check for $7.50 (No receipt is required).

They may be reached by phone at (650) 628-1900 or email at cswarranty@ea.com. If you have any other questions or problems, please feel free to contact us.
Maar of dit geldt voor een kras op een cd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
dat doet het dus niet |:( KUT KUT net mailtje trug gehad van gister
en het idee was dus om met een progseltje een iso te draaien van foute cd en dan alleen het beshadigde bestandje te verwijderen en het goede trug te zetten :P
maar dan is het geen echte copie meer van de originele cd :? daar zit ik dus me mag dit ???

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:28:
[...]

De vergelijking met een fietsband is wel een beetje krom. Een fietsband is een gebruiksvoorwerp wat aan duidelijke slijtage onderhevig is. Bij het kopen een spel betaal je voornamelijk voor de eigendomsrechten van de maker. Niet voor de cd zelf. Als hij kan bewijzen dat hij daadwerkelijk voor dit spel betaald heeft zie ik geen probleem om hem een helpende hand te bieden.

nee, dat wordt hierboven al duidelijk gemaakt, wij zijn er niet om hem daarbij te helpen. Wij kunnen niet controleren of hij dat wel gekocht heeft, daar is de support afdeling van die game voor. Niet het forum. Wij zijn voor discussie en technische hulp, niet voor bestandsuitwisseling.

Daar willen we gewoon geen problemen mee (ook al krijg je die niet met een bestand, maar denk groter) en dus doen we makkelijk: "uitwisseling niet via het forum", dat doet al snel helpen aan een beschadigd gedownload iets, en dat willen we dus niet. Ingescande bonnetjes of niet. Sommige users scannen zelfs paspoorten van hun broertje in om te bewijzen dat zij niet het kloontje zijn :{.

En ja, als je de game hebt, mag je ook een iso van dezelfde game gebruiken volgens mij. Je mag er dan nog steeds niet op GoT om vragen trouwens.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
erm dit was ook een vraag of ik het mocht vragen
als dit nu een een komplete iso was ok ;)
maar het ging hier om een specefiek bestand mare ik zoek
nog wel ffe door ;) inieders geval bedankt :P
en JvS ik ga via got echt geen waraz Buzinis op zetten hoor :D :D :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

weet ik, maar ik leg uit waarom ook dat niet mag. Jij bent niet iedereen namelijk (denk wat verder dan je eigen situatie)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
JvS schreef op 13 November 2002 @ 00:33:
weet ik, maar ik leg uit waarom ook dat niet mag. Jij bent niet iedereen namelijk (denk wat verder dan je eigen situatie)
ik snap hem maar ook dit was weer bedoeld met een knipoog ;) ;) :P :P
mare ik weet het dit zit in een nogal grijs gebied :D :D :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:28:
[...]

Mja .. het is niet aan jou om die hulp te bieden aangezien jij geen rechthebbende bent. EA wel, en van hen zou ie imo voor weinig een nieuwe CD moeten kunnen krijgen.

En ik had het niet over een fietsband hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 19:25

Jaymz

Keep on moving !

Exerpt from the FAQ
....willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nogwat
En dat is precies wat er gaat gebeuren als je dit soort dingen gaat toestaan. 'T wordt namelijk steeds meer dat mensen willen. 1 file, 2 files en ga zo maar door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
Jaymz schreef op 13 november 2002 @ 01:59:
Exerpt from the FAQ
[...]
En dat is precies wat er gaat gebeuren als je dit soort dingen gaat toestaan. 'T wordt namelijk steeds meer dat mensen willen. 1 file, 2 files en ga zo maar door :)
erm goters modjes ik heb al in een aantal post trug aan gegeven dat ik wel inzie wrom dit is en dat het verder geen prob is ;) dus ik zie niet echt nog het nut om dit topic open te houden hier komen namelijk alleen maar eindeloze discussies van ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 19:25

Jaymz

Keep on moving !

I know, ik zag alleen de discussie ook al afglijden :)

Maargoed, the point is duidelijk en hier kan idd wel een slotje op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.