Ik ben op zoek naar wat informatie over de Radeon 9700 Pro kaarten van Hercules, dus ik ga even op hun site kijken, www.hercules.com
Hele vage lelijke site en ik moet al moeite doen om te zoeken waar ik verder moet.
De link naar Europa werkt niet, dus ik ga maar naar de US site.
Onstellend lelijk en onduidelijk!!! Drie links in een menuutje, een zoekveld en meer niet. Na wat in te vullen, krijg ik na een tijdje toch een link met 'products'.
Voor de hardcore gamer staat daar de 8500 als topkaart!!?? Lijkt me toch dat de 9700 Pro ook al wel uit is?
Wat is dit voor een verschrikkelijke website, dan kan je haast niet serieus nemen!
Is het wel de officiele site van Hercules? Ik kan het me nauwelijks voorstellen!
Om dan maar meteen ff de info te vragen die ik niet kon vinden, wat zij de verschillen tussen de volgende kaarten? Ik zet meteen ff de laagste prijs uit de pricewatch erbij.
- Hercules Prophet FDX 9700 128MB € 449,-
FDX? Wat is dat?
- Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128MB Tv-Out, DVI € 389
Dit lijkt me de gewone PRO versie
- Hercules 3D Prophet Radeon 9700 128MB DDR € 395,-
Dit is de niet-Pro, maar wel duurder dan de Pro!?
Alvast bedankt!
Hele vage lelijke site en ik moet al moeite doen om te zoeken waar ik verder moet.
De link naar Europa werkt niet, dus ik ga maar naar de US site.
Onstellend lelijk en onduidelijk!!! Drie links in een menuutje, een zoekveld en meer niet. Na wat in te vullen, krijg ik na een tijdje toch een link met 'products'.
Voor de hardcore gamer staat daar de 8500 als topkaart!!?? Lijkt me toch dat de 9700 Pro ook al wel uit is?
Wat is dit voor een verschrikkelijke website, dan kan je haast niet serieus nemen!
Is het wel de officiele site van Hercules? Ik kan het me nauwelijks voorstellen!
Om dan maar meteen ff de info te vragen die ik niet kon vinden, wat zij de verschillen tussen de volgende kaarten? Ik zet meteen ff de laagste prijs uit de pricewatch erbij.
- Hercules Prophet FDX 9700 128MB € 449,-
FDX? Wat is dat?
- Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128MB Tv-Out, DVI € 389
Dit lijkt me de gewone PRO versie
- Hercules 3D Prophet Radeon 9700 128MB DDR € 395,-
Dit is de niet-Pro, maar wel duurder dan de Pro!?
Alvast bedankt!