flashen asus a7v

Pagina: 1
Acties:

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
ik had dus voor me andere pc de bios updates gedownload(a7m266) en toen heb ik per ongeluk het exe bestand geopent op me pc(a7v133) daarna starte hij nartuurlijk niet meer op. wat kan ik het beste doen?
nieuwe bios kopen, opsturen naar www.flashbios.org of hebben jullie nog goedkopere ideen op dit te fixen. kep de search enzo wel gebruikt maar daar vond ik niet egt iets bruikbaars(gehalve dan het opsturen :P )
mijn systeem:
amd athlon thunderbird 1.4 ghz
asus a7v133
384mb ram
80 gb ram
en nog wat andere zooi.

Verwijderd

Argh ikzelf zit met ongeveer hetzelfde probleem..
Wat in principe ook kan is flashen vanaf een diskette (ookal doet de pc "niks") kijk even op de site van je fabrikant.

Verwijderd

bwa flash em opnieuw maar dit keer met een goede bios
of krijg je ook al geen bios meer?

Verwijderd

zover ik weer...Als je éénmaal je bios verkeerd hebt geflasht kan je er zelf weinig aan doen (totzo ver ik weet) Ik heb zoiets ook een keer gehad met me Asus P5A plankje... een pc boer kon het herstellen... koste me wel 100 gulden :/ maarja als hij het kon kunnen wij het ook ;) iemand ideeen hoe je zelf een bios flasht als je bios al aan stront ligt door verkeerd geflasht te hebben? :P wil het graag ook weten ;)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
gewoon ff naar je lokale pc boer gaan of zelf een hotflash proberen als je nog zo'n plankje kan vinden.

Tweakers Discord

• 3p0x
hij boot dus helemaal nix meer. ik krijg alleen 3 piepjes en dat is het. ik heb een boot diskette geprobeerd en het prog aflash van asus maar dat helpt niet. een kennis van mij kan bios chips krijgen voor 15 euro incl gereedschap dus dat ga ik maar doen. thx voor de reply's

• Robber
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 16:00
tweakduke schreef op 12 november 2002 @ 22:42:
gewoon ff naar je lokale pc boer gaan of zelf een hotflash proberen als je nog zo'n plankje kan vinden.
Dit is een goede oplossing!! :)
Ik heb dit meermalen gedaan en kan nu zelfs :) jaja op een ander moederbord de bios flashen, dus eigelijk is het al genoeg als je een ander moederbord hebt (in mijn geval had ik het gedaan met een ASUS k7M en een ESC K7S5A).

Dus ik zou zeggen suc6 :)

McLaren \o/

• 3p0x
hij doet het weer :) hij heeft de hele nacht en morgen uitgestaan en ik denk laat ik ff proberen of aflash doet hij doet het zonder dat ik er iets aan heb gedaan :D
asus _/-\o_

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

[semiofftopic]
Kan ik zonder floppydrive ook mn MSI KT3 ULTRA ARU mobo fllashen?
[/semiofftopic]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• 3p0x
geen id(kep alleen nog maar asus mobo's geflasht, of geprobeerd dan he :+ )

• 3p0x
ff nog een vraagje: als ik asus update(voor bios)wil installeren zegt ie dat i geen asus moederbord vind, hoe kan ik dit oplossen?(kep het geprobeerd met 1 van ut inet en 1 di op me cd staat)
Pagina: 1