detonator 40.xx TV-out met GF2mx Fullscreen?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zucht dan maar hier.. lijkt erop dat niemand het weet.
Met de nieuwe 40.xx drivers kan je de grootte van tv-out instellen. Alleen bij mijn kaart (Asus 7100/T Geforce 2MX)ontbrak die optie onder winXP, daarom draai ik nog geen XP. IS bij de nieuwste 40.xx driver dit wel mogelijk? Weet iemand er meer van waarom deze mogelijkheid er bij mij niet was en bij andere kaarten wel? (onder win98 was het al mogelijk met de 16.3 drivers, alleen springt hij dan automatisch naar fullscreen bij afspelen van filmpjes, dus zonder zwarte randen op de tv).
Ik heb weinig zin om weer voor niks de 40.72 (dat waren de laatste toch?) te installeren want dan moet ik eerst XP proberen. Maar de eerste 40.x drivers heb ik geprobeerd en daarbij had ik niet de optie voor tvout grootte instellen (dus dat je die zwarte balken helemaal weg kan krijgen). Is er hier in de nieuwe versie iets aan gedaan of had ik bij de oude versie al iets speciaals moeten doen om die mogelijkheid zichtbaar te maken?
Of zou het kunnen helpen om mijn kaart te tweaken (2 weerstandjes omzetten) en er een Geforce Quadro 2MXR van te maken en dat ik dan wel die opties heb onder XP ????
Reageer aub niet met reacties als: gebruik tvtool, tvtool is dus GEEN optie. of: post dit in de topic die eral loopt over de laatste detonator drivers, omdat die topic vooral over snelheidsverschil gaat, en dus niemand echt inhoudelijk op mijn berichten ingaat.

Verwijderd

De nieuw detonators zijn al uit met een 41,03 serienummer (zijn wel beta's)

http://download1.nvidia.com/Windows/41.03/41.03_win2kxp.exe

hier kan je ze downloaden, succes.

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:44:
De nieuw detonators zijn al uit met een 41,03 serienummer (zijn wel beta's)

http://download1.nvidia.com/Windows/41.03/41.03_win2kxp.exe

hier kan je ze downloaden, succes.
ohw maar dan blijft me vraag bestaan. werkt dit dan goed met mijn kaart? zie me first post

Verwijderd

of je probeert ze gewoon even ? Of je probeert er nog wat meer ?

Dit topic is gesloten.