nou, het zit zo, ik had hier een zielug computertje, msi k7t turbo, duron 800 448 mb geheugen, dus ik koop xp1800+ dump erin, update bios naar nieuwste (3.6 ofzo) en denk gaan met die banaan.
niet dus >=((. Alles werkt zo'n beetje, nergens problemen mee, temperatuur is goed, maar het enige ding waar het me écht om gaat (Return to Castle Wolfenstein) draait niet
, als ik start, hangt ie ff, biept, en muis staat stil en hij nokt er mee >://
Wat heb ik allemaal gedaan:
-brute koeling (hij wordt niet gauw warmer als 45 graden)
-geheugen gechecked (met bios, reepje voor reepje met memcheck aan), 1tje gaf die een error, die eruit gehaald. Verder alle geheugen combo's uitgeprobeerd.
-alle shit opnieuw geinstalleerd (windows, het spel zelf, via 4in1 drivers)
-op aanraden agp op 2x gezet
-bios naar nieuwste versie
-heel lang prime95 gedraaid, hij houdt het prima
ik weet niet of ik het goed post hier, maar ik wordt er knettergek van (ja verslaafd
) en met de BoB finales die eraan komen zou ik toch graag weer kunnen spelen >:////
dus ik hoop dat iemand iets weet toevallig enzo, ik heb al wat gegoogled enzo, maar ik heb naar mijn idee zowat alles geprobeerd en ik zie door de bomen het bos niet meer :]
niet dus >=((. Alles werkt zo'n beetje, nergens problemen mee, temperatuur is goed, maar het enige ding waar het me écht om gaat (Return to Castle Wolfenstein) draait niet
Wat heb ik allemaal gedaan:
-brute koeling (hij wordt niet gauw warmer als 45 graden)
-geheugen gechecked (met bios, reepje voor reepje met memcheck aan), 1tje gaf die een error, die eruit gehaald. Verder alle geheugen combo's uitgeprobeerd.
-alle shit opnieuw geinstalleerd (windows, het spel zelf, via 4in1 drivers)
-op aanraden agp op 2x gezet
-bios naar nieuwste versie
-heel lang prime95 gedraaid, hij houdt het prima
ik weet niet of ik het goed post hier, maar ik wordt er knettergek van (ja verslaafd
dus ik hoop dat iemand iets weet toevallig enzo, ik heb al wat gegoogled enzo, maar ik heb naar mijn idee zowat alles geprobeerd en ik zie door de bomen het bos niet meer :]