Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM/AUDIO]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Informatief

Ik speel in een groepje en heb een aantal maanden geleden een multitracking soundcard aangekocht. (EWS 88MT van terratec)

Zeer fijne hardware , voornamelijk omdat je zo simultaan 8 lijnen binnen kan pakken en ook tegelijk 8 lijnen uit kan sturen... Indien je cpu en hdd de bandwidth kunnen onderhouden.

Probleem

Gisteren ben ik met mijn audio systeem naar de repetitie ruimte getrokken.
Ik denk dat ik vrij veel last had van de versterkers , meer specifiek naar harddisk operatie toe.
5 minuten daarvoor had ik via netwerk een paar drivers overgezet en in de ruimte aangekomen wou ik deze installeren, maar ik kreeg allerlei errors die ik niet zo kan verklaren.
Een aantal opnames zijn na wat knoeien gelukt , hoewel er at random toch fouten voortkwamen. Natuurlijk heb ik ervoor proberen zorgen dat het systeem zo weinig mogelijk in de "geluidsmuur" terecht kwam.

Doel

Case mod voor een systeem te gebruiken in ruimten met HEEL veel geluid. Ik spreek over "muziek" die waarschijnlijk rond de 110 dB ligt (daarom dat ik met oordopjes de repetities bijwoon).
Ik wil maw een systeem dat tegen een stootje kan qua geluid.
Het systeem wordt gedefinieerd als case + monitor + keyb + muis + ... + eventueel psu gevoed door batterij , in 1 behuizing.

Uitvoering

Waar moet ik op letten ? Welke materialen kan ik best gebruiken ?Hoe kan ik ervoor zorgen dat magnetische en mechanische effecten van het geluid/versterkers/geluidskasten mijn scherm/harddrive niet verneuken ? (ooit al eens een speaker langs de rand van je scherm gehouden) ?

P.S. de bedoeling is werkelijk alles te slopen van een midi case en vandaaruit in een nieuw geraamte een all-in-one verwezenlijken.

Dank bij voorbaat

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

mm, let vooral op je koeler van je cpu als et een zware is, en de hdd moet je zeker inpakken...

let ook dat je geen aardlus en derhelijke krijgt...

kan je niet met een multikabel ergens anders plaatsen? of een echte recorder gebruiken?

Electronics development