Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] [IDEETJE] Led + Lijmpistool

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net wat te probeeren met mijn lijmpistool, en blijkt dat als je een hoopje lijm maakt met een ledje erin dat er leuk eruit ziet :> Misschien een idee'tje voor iemand?

Verwijderd

Erg leuk, maar hoe durf je er geen pics bij te zetten.

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ik voel dat dit richting HK gaat :)
serieus: heb je pix ofzo? heb je de pootjes nou ook belijmd of zitten die erbuiten?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

pootjes lijmen is ook een goeje. geen kortsluiting en gek*t met krimpkous. moet deze tip onthouden.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kan ipv lijm ook siliconenkit gebruiken. Isoleert ook en eenvoudiger te demonteren

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

PIXZ!!!! Anders hebben we d'r nix an...

Vulling van m'n lijmpistool is net op :(

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
dit heb ik voor men baybus gebruikt, bij gebrek aan ledclips. geeft wel leuk effectje

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

pix please, geen woorden maar daden ;)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
The Dolf schreef op 12 November 2002 @ 21:22:
Je kan ipv lijm ook siliconenkit gebruiken. Isoleert ook en eenvoudiger te demonteren
In veel soorten siliconenkit zit azijnzuur, dit geleidt stroom!!! Het gaat dan stinken/roken als er stroom opstaat, de draden zullen ook snel aangetast worden... Wees er dus eerst zeker van dat je ZUURVRIJE kit hebt (en dan nog ff doormeten voor de zekerheid, de meter mag niets aangeven ( > 10 Mega Ohm iig.))

Lijmpistool smeltlijm is heel goed te gebruiken als LED licht verspreider omdat het licht troebel is als het koud is... Brengt me weer op ideen :)
Pagina: 1