Ik zat net wat te probeeren met mijn lijmpistool, en blijkt dat als je een hoopje lijm maakt met een ledje erin dat er leuk eruit ziet
Misschien een idee'tje voor iemand?
ik voel dat dit richting HK gaat 
serieus: heb je pix ofzo? heb je de pootjes nou ook belijmd of zitten die erbuiten?
serieus: heb je pix ofzo? heb je de pootjes nou ook belijmd of zitten die erbuiten?
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
pootjes lijmen is ook een goeje. geen kortsluiting en gek*t met krimpkous. moet deze tip onthouden.
Je kan ipv lijm ook siliconenkit gebruiken. Isoleert ook en eenvoudiger te demonteren
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
PIXZ!!!! Anders hebben we d'r nix an...
Vulling van m'n lijmpistool is net op
Vulling van m'n lijmpistool is net op
OC / CM - Begint eer ge Bezint
dit heb ik voor men baybus gebruikt, bij gebrek aan ledclips. geeft wel leuk effectje
pix please, geen woorden maar daden
In veel soorten siliconenkit zit azijnzuur, dit geleidt stroom!!! Het gaat dan stinken/roken als er stroom opstaat, de draden zullen ook snel aangetast worden... Wees er dus eerst zeker van dat je ZUURVRIJE kit hebt (en dan nog ff doormeten voor de zekerheid, de meter mag niets aangeven ( > 10 Mega Ohm iig.))The Dolf schreef op 12 November 2002 @ 21:22:
Je kan ipv lijm ook siliconenkit gebruiken. Isoleert ook en eenvoudiger te demonteren
Lijmpistool smeltlijm is heel goed te gebruiken als LED licht verspreider omdat het licht troebel is als het koud is... Brengt me weer op ideen
Pagina: 1