Epox 8K3A+ met 6 Kanaals Geluid problems

Pagina: 1
Acties:

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb sinds kort een Epox 8K3A+ met 6 Kanaals geluid erbij... Ik netjes de drivers [ de standaard drivers die op CD staan ] geinstalleerd en het geluid doet het prima. Alleen ik heb er normaal gewoon 2 speakers op aangesloten [ stereo ] via een versterker, nu zag ik dat je via de drivers die erbij zitten je de microfoon en line-in ingang kan opofferen om daar nog extra line-out's van te maken. Dus ik nog 2 extra standaard PC speakers op de andere line-out [ standaard de line-in ] uitgang aansluiten. Dus ik klik op alle 4 de speakers in dat stukje software en er komt overal netjes geluid uit [ je ziet dan een tekeningetje met 4 speakers en dan kan je er op klikken etc. :) ]. Alleen zodra ik spellen ga spelen en Winamp aan zet etc. hoor ik alleen geluid uit de front speakers [ degene die op dat moment zijn aangesloten aan de normale standaard line-out ]. En niet uit de REAR speakers [ de line-in die nu een line-out is geworden ]. Dus wie weet waar dit aan kan liggen :?

Alvast Bedankt,

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 22:50
Welk OS draai je????
dat zou misschien wel ff kunnen helpen

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik draai Windows XP Proffesional EN zonder Service Pack of andere Updates... Ik ging later CS [ Counter-Strike voor de n00bs :) ] spelen en daar hoorde ik ze wel allebei, misschien heeft alleen CS daar dus ondersteuning voor? Maar in elk ander spel van ; Need for Speed 4 tot Battlefield/UT 2003 etc. hoor ik alleen de 2 "main" speakers... Dus wel een beetje raar |:(

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 22:50
In win XP heb je ook een stukje software bij je geluidsinstellingen waar je in kan stellen hoeveel speakers je hebt. Misschien dat et daaro aan ligt.