Overstappen van Mxstream naar TweakDSL

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:56

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hej,

Ik belde naar Cambrium omdat ik over wil stappen naar TweakDSL, vanwege de snelle upload die je hierbij krijgt (1024/512)
Lekker voor de Sys specs page! :)

Nu moet dus eerst KPN de lijn vrijgeven, wat zo een xx weken kan duren.
Dan moet Cambrium de lijn aansluiten wat 3 weken duurt.

Hoezo moet dit alles zo lang duren?
Aan de kant van Camrium kan ik het iets beter begrijpen dan aan de kant van KPN, ik denk dat hier een marketing achter zit, dat het zo niet aantrekkelijk is om weg te gaan bij KPN, maar dat ter zijde.

Overstappen moet toch binnen 2 weken kunnen?

Verwijderd

Zal in de toekomst wel moeten, hier is de OPTA over bezig, maar er moet heel simpel een monteur gepland worden die jou kabel uit de dSLAM van KPN haalt en je telefonie weer terugkoppelt.
Helaas gaat hier de meeste tijd in zitten (de planning van de monteur).

In de toekomst wordt het zo dat je vlekkeloos overkunt stappen. Je max. down tijd van de verbinding zal dan 1 dag zijn en het streven is korter.

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Ja ok, maar ik wil dus in Januari overstappen naar tweakDSL dan loopt mijn planet abbo nl af.

Verwijderd

Let wel op !!!!!

Een maand voordat je contract afloopt moet je opzeggen. Ik weet niet wie je provider is. Ik was een dag te laat en ze naaide mij een oor aan door mijn contract met een jaar te verlengen. Ik moet nu nog 5 maanden dubbel betalen. MXstream en UPC. U bent gewaarschuwd.

Verwijderd

Bij mij heeft het in totaal zo'n anderhalve maand geduurd, voordat mijn lijn geporteerd werd van mxstream naar bbned (cistron). Ging nog best wel snel eigenlijk, had bij anderen gehoord, dat het namelijk veel langer zou duren.

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 16:25:
Bij mij heeft het in totaal zo'n anderhalve maand geduurd, voordat mijn lijn geporteerd werd van mxstream naar bbned (cistron). Ging nog best wel snel eigenlijk, had bij anderen gehoord, dat het namelijk veel langer zou duren.
daar ben ik dus bang voor, moet ik heel lang gaan inbellen, geen zin in :/

naja, kan ik wel ff afkicken ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Waarschijnlijk gewoon marketing van KPN. Maar aangezien dit al vaker besproken is; kun je dit ook vinden met de search.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.