Trust, Delphi o.i.d., Typhoon, Lifetec, Conrad etc. etc.. ik heb hem hier als Lifetec, van concurrent Aldi
dit is dus de Typhoon Unplugged AF Optical Mous II, ik heb dus de eerste versie hiervan
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
en bevalt ieImPrEzA schreef op 12 November 2002 @ 23:08:
lol deze muis (maar dan in de vorige versie, met een iets minder mooi design) is/was verkrijgbaar in o.a. de volgende merken:
Trust, Delphi o.i.d., Typhoon, Lifetec, Conrad etc. etc.. ik heb hem hier als Lifetec, van concurrent Aldi
dit is dus de Typhoon Unplugged AF Optical Mous II, ik heb dus de eerste versie hiervan
weet je zeker dat dit dezelfde is, hij heeft nogal zware specs (de nieuwe mx optics van logitech hebben ook 800 dpi)
edit: ik heb nu trouwes deze: http://www.anubisline.com...ec.asp?id=40160&catid=003
daarom ook deze topic want als ik wist hoe snel deze weer uit de handel werd gehaald, had ik er 10 gekocht (hij kostte toen iets van 7 euro ofzo)
http://customer.macrotron.de/datsheet/M03z034.pdf

maar dan als Lifetec... dit plaatje is dus de Typhoon uitvoering.
specs: http://customer.macrotron.de/datsheet/M03z034.pdf
[ Voor 0% gewijzigd door ImPrEzA op 13-11-2002 22:55 . Reden: type toegevoegd / PDF specs ]
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Daar was ie van Medion.
Een uitstekende muis!
Werkt prima, nog nooit problemen mee gehad.
Misschien dat hij bij het snelle gamen niet de allerhoogste spesif heeft, maar dat heb ik nog nooit getest. Maar gewoon als muis voor al het andere is hij waar voor de geld
| Dell XPS M1710 |
ik zou dan de bestaande (uitstekend werkende) typhoonmuis weg moeten doen
wel raar dat er nergens typhoon reviews te vinden zijn, tis allemaal logitech en Microsoft
dan heb je dezelfde als mijDaBARDmaN schreef op 14 November 2002 @ 10:51:
Ik heb deze muis ook, alleen dan bij de Aldi weg!
Daar was ie van Medion.
Een uitstekende muis!
Werkt prima, nog nooit problemen mee gehad.
Misschien dat hij bij het snelle gamen niet de allerhoogste spesif heeft, maar dat heb ik nog nooit getest. Maar gewoon als muis voor al het andere is hij waar voor de geld
ik heb em ook, ding werkt prima, af en toe nog een analoge muis erbij (met ps/2 en met een staartje) voor wat configs (als het echt niet wil) maar verder werkt ie prima.ImPrEzA schreef op 14 november 2002 @ 23:12:
[...]
dan heb je dezelfde als mijLifetec is namelijk een merk van Medion, ik heb hem ook bij de Aldi weg, alleen was hij daar in 2002 als Medion en in 2001 als Lifetec te koop
btw, ik woon dus in 1 appartement met Dabardman (studentenflat) en onze kamers grenzen aan elkaar maar de muizen storen niet met elkaar! ding muist erg lekker....
(andere kennis heeft em van trust, daar was ik er al te spreken over)
het kan natuurlijk nooit tippen aan mn Logitech mouseman Optical Wheel maarja, daar betaal je ook naar....