hmm, dan ben ik dus weer de enige 
na mijn eigen topic een paar keer gelezen te hebben moet ik zeggen dat ik wel wat vaag ben
ik heb dus zon standaard logitech mouseman met zon wieltje
tis bij sommige sites gewoon zo dat als ik de page omlaag wil scrollen dan springt ie gewoon naar een andere willekeurige pagina
heb de logitech muis drivers 9.0
na mijn eigen topic een paar keer gelezen te hebben moet ik zeggen dat ik wel wat vaag ben
ik heb dus zon standaard logitech mouseman met zon wieltje
tis bij sommige sites gewoon zo dat als ik de page omlaag wil scrollen dan springt ie gewoon naar een andere willekeurige pagina
heb de logitech muis drivers 9.0
Ik heb hetzelfde probleem gehad op www.tweakers.net.
Zet bij je muisproperties (tabje 'knoppen') de optie 'Alleen MS Office-compatibele scroll gebruiken' eens aan. Dan werkt de scrollknop niet meer in alle applicaties goed (hij werkt dan net als een scrollwieltje op een M$-mouse) naar van dit wazige probleem ben je dan waarschijnlijk af.
Zet bij je muisproperties (tabje 'knoppen') de optie 'Alleen MS Office-compatibele scroll gebruiken' eens aan. Dan werkt de scrollknop niet meer in alle applicaties goed (hij werkt dan net als een scrollwieltje op een M$-mouse) naar van dit wazige probleem ben je dan waarschijnlijk af.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
zo, gelijk ff ingesteld, en et probleem schijnt inderdaad opgelost te zijn
(ik dacht trouwes altijd dat ie met deze optie et alleen in office deed wehe)
maar weet je ook in welke applicaties et wieltje niet meer (goed?) werkt, want et is toch wel erg handig om gewoon overal te scrollen
of bedoel je iets anders
(ik dacht trouwes altijd dat ie met deze optie et alleen in office deed wehe)
maar weet je ook in welke applicaties et wieltje niet meer (goed?) werkt, want et is toch wel erg handig om gewoon overal te scrollen
of bedoel je iets anders
TIP: gebruik geen mouseware van logitec stel de muis gewoon in als een standaard muis en dan kan je heerlijk scrollen ik vind met mouseware dan stel je in 2mm 3mm etc dat is gewoon niets dan roeits ben je weer onder aan de pagina 
En zonder Mouseware heb ik daar geen last van
En zonder Mouseware heb ik daar geen last van
Bijvoorbeeld in Agent; met de logitech scroll functie scrollt ie de window onder de muispijl, of dat nou de actieve is of niet. Met die office scrollfunctie aan scrollt ie de actieve window.
dhm00: probeer dit anders ook eens, als je dat vinkje aanzet gebruikt ie de scrollfunctie van mouseware dus niet, en heb je hetzelfde effect als zonder mouseware, maar kun je wél eventuele extra functies gebruiken. (zoals bijv. de duimknop op mijn muis)
dhm00: probeer dit anders ook eens, als je dat vinkje aanzet gebruikt ie de scrollfunctie van mouseware dus niet, en heb je hetzelfde effect als zonder mouseware, maar kun je wél eventuele extra functies gebruiken. (zoals bijv. de duimknop op mijn muis)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
zolang ie in progs als verkenner, hotdog pro en IE werkt ben ik geholpen 
he nog bedankt voor de snelle reply AE
he nog bedankt voor de snelle reply AE
Druk op CTRL-ALT-DEL en sluit em_exec af in je takenlijst. Dit is de boosdoener. Is een puur logitech driver probleem.
Heb ik ook al eens een balletje over opgegooid op het moddereterforum, omdat het alleen bij tweakers / Fok! is, en niet op GoT
Heb ik ook al eens een balletje over opgegooid op het moddereterforum, omdat het alleen bij tweakers / Fok! is, en niet op GoT
maar is et nog niet bekend bij logitech zelf dan
dit zouden ze toch gewoon in de volgende drivers kunnen verwerken, of zou et probleem dieper zitten ofzo
als ik die em_exec gewoon uitzet met msconfig (opstarten), slaat ie dan niet de volledige muisdriver over?
dit zouden ze toch gewoon in de volgende drivers kunnen verwerken, of zou et probleem dieper zitten ofzo
als ik die em_exec gewoon uitzet met msconfig (opstarten), slaat ie dan niet de volledige muisdriver over?
Pagina: 1