[TNT2 M64 PCI] alles gaat mis..

Pagina: 1
Acties:

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Ik heb hier hetvolgende systeem:

Asus ME-99
Celly 433
64mb p100
TNT2 M64 PCI
15" TFT en 15" Compaq V50 monitor(deze wisslenelkaar af, heb niet altijd beschikking over TFT)
Unex wireles usb netwerk

De videokaart heeft regelmatig kuren, dat hij geen beeldsignaal geeft, dus de monitor blijft op standby, en ik hoor ook geen POST piepje...
dan start het systeem (meestal) pas weer op als ik het geheugen in een andere bank doe (ik heb ander geheugen geprobeerd zelfde prob)
als ik de compu via de tvout probeer aan te sluiten op mijn tv krijg ik ook geen beeld.( tenminste er lijkt iets te komen maar er komt niets)
Dan moet ik weer m'n geheugen in een een ander slot steken, en meestal doet hij het weer.
ook vinnik de computer slecht in spellen presteren, bij UT stottert ie zelfs....
Quake 3 werkt een beetje stotterend, op 512x3..?
Age of empires 2 loopt nog wel redelijk op 1024x768, maar wil soms nog wel eens stotteren(meestal loopt ie wel)
zelf zou ik niet weten wat het is, als jullie zeggen dat ie brak is ga ik er morgen nog wel mee terug.....

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Verwijderd

Hoe zit het met de drivers? Detenators al geprobeerd?

• Painxiom
ja, maar als hij al bij het opstarten al geen beeld geeft, zouden drivers niet et probleem kunnen zijn.....

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:12
alles in de bios goed ingesteld? (irq, fastwrite, etc)

• Painxiom
irq, is alleen bezet door de videokaart, hoe moeten die andere opties dan staan?
maar ff voor de duidelijkheid, hij geeft (als hij het niet doet) helemaal geen beeld, en normaal komt er een piepje na de video bios, als hoj naar de compuiterbiosgaat, deze geeft hij al niet eens, dus ik denk dat hij de bios niet eens benadert..

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 16:24

-ET-

Phone Home

Ik heb toevallige pas zoiets gehad met een p4 bord. soms wel booten en dan goed lopen. Maar soms ook 4 of 5 keer moeten rebooten voor dat hij wou posten. Kwam door een rotte bioschip

• Painxiom
dat meen je niet een rotte bioschip...... :'( :'( :'(
dat zou niet fijn zijn....... 8)7 8)7 8)7

Pagina: 1