Toon posts:

SIS 650 grafische kaar in Laptop, is dit wat??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een laptop kopen, 1,8 GHZ P4, voor de rest aardige specs. De videokaart is echter
een (max.) 64 MB SIS 650. Deze kaart is mij volledig onbekend. Is het mogelijk met deze kaart de huidige spellen
fatsoenlijk op een laptop te kunnen spelen? Is het verschil groot met bv. een Geforce2 go??

Thanks...
François

Verwijderd

Zoals je al zegt, max. Dit wil zeggen dat hij op het geheugen van je pc draaid (ram). Dat kost dus veel van je ram. Ik zou er maar een andere grafische kaart bij nemen. Heb zo een vroeger ook gehad. Maar heb later een geforce gekocht. Had ik er gelijk weer 64 mb ram bij. ;)

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

review
Stel je er niks bij voor, quake/HL wil nog wel lopen, maar ut2k3 zal het niet fatsoenlijk doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 19:47:
Ik kan een laptop kopen, 1,8 GHZ P4, voor de rest aardige specs. De videokaart is echter
een (max.) 64 MB SIS 650. Deze kaart is mij volledig onbekend. Is het mogelijk met deze kaart de huidige spellen
fatsoenlijk op een laptop te kunnen spelen? Is het verschil groot met bv. een Geforce2 go??
Doe ff een Google :Z

De SiS 650 is de chipset die een geintegreerde VGA adapter op basis van de SiS 315 heeft. Performance is zoals alle geintegreerde troep prima voor 2D maar bagger voor 3D. Wil je spellen spelen, kies dan voor een laptop met losse VGA (Radeon mobile en GF2GO liggen voor de hand, maar er zijn er meer) :z

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Doe idd eens een google. Daarenboven is dit geen videokaarten forum, daarvoor moet je bij de onderbuurman (op de forumlist dan hè :P ) zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.