Nieuw venster openen.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Hoe kan ik bij deze regel (java) zeggen dat ie de link in een nieuwe pagina opent??

<input name="Naam" type="button" value="Naam" onclick="window.location.href='Eenurl.html';">

Wat moet ik er tussen te zetten om Eenurl.html in een nieuwe pagina te openen??

Het is een link onder een java button en dit werkt dus niet !!!

<input name="Naam" type="button" value="Naam" onclick="window.open.href='Eenurl.html';">
of deze:

<input name="Naam" type="button" value="Naam" onclick="window.open.()ef='Eenurl.html';">

Verwijderd

:/

Hier zijn de afgelopen week denk ik nog een stuk of vijf threads over geopend... Ze gaan trouwens allemaal op slot. Zoek zelf! (het heet javascript trouwens, niet java... zoek eens op window.open() dan vindt je wel genoeg denk ik...)

De volgende keer zelf zoeken he :)

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:47:
:/

Hier zijn de afgelopen week denk ik nog een stuk of vijf threads over geopend... Ze gaan trouwens allemaal op slot. Zoek zelf! (het heet javascript trouwens, niet java... zoek eens op window.open() dan vindt je wel genoeg denk ik...)

De volgende keer zelf zoeken he :)
Nee dit werkt niet zie mijn edit boven :) foOl :P

Verwijderd

Prammenhanger schreef op 12 November 2002 @ 13:59:
n00b :P

JavaScript:
1
<input type="button" value="ga naar dienstverslagen q1" onclick="window.open('blaat', win)">

aan deze code kunnen geen rechten worden ontleend
:X

Verwijderd

Speedy-power-II schreef op 12 november 2002 @ 19:57:
[...]

Nee dit werkt niet zie mijn edit boven :) foOl :P
dan doe _jij_ iets verkeerd...
Het spijt me, ik ben echt niet zo onnozel als mijn nick misschien doet voorkomen :P

Verwijderd

Dit kun je vinden als je de broncode van een internet pagina bekijkt. Gelukkig kom je niet zo vaak popups tegen :Z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.