Ik ehb dus nu net mijn kast vene*kt met spuitbussen mijn vraag is dus heeft iemand ervaring met het "gewone" lakken van het kast. Ik ben van plan om dezelfde verf als voor deuren te gebruiken met primer...Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja pics AUB....
Beetje snel schopje maar o.k. 
Hoe komt het eigenlijk dat het spuiten niet is gelukt?
Waarom probeer je dat niet gewoon nog een keer?
Hoe komt het eigenlijk dat het spuiten niet is gelukt?
Waarom probeer je dat niet gewoon nog een keer?
[ Voor 0% gewijzigd door _WgV_ op 12-11-2002 20:48 . Reden: typo ]
#StopBurningStuff
heb je eerst het oppervlak wat je wilde spuiten ontvet en licht geschuurd?
zoniet dan licht het waarschijnlijk daaraan.
zoniet dan licht het waarschijnlijk daaraan.
Verwijderd
Gewoon met een kwastje bedoel je? Of met een rollertje? Er is weleens iemand geweest die dat gedaan had en het resultaat was niet denderend
. Maar misschien kan het wel als je maar de goeie spullen gebruikt.
Verwijderd
zou echt aanraden om het met sputbussen te doen, heb net een paintjob achter de rug, en die is echt super strak geworden. Dat resultaat had ik nooit met een kwast of roller kunnen bereiken..
Verwijderd
ik zou zeggen, schuur het nog eens op, en spuit hem nog eens, het probleem zal wel gewoon het slechte schuren, ontvetten en natuurlijk je spuitbust TE DICHT bij de kast gehouden = DRUIPERS, en lelijke laag als resultaat.
Probeer het dus eerst nog eens opnieuw met een spuitbus, het resultaat zal niet mooi worden met een kwast ed
Probeer het dus eerst nog eens opnieuw met een spuitbus, het resultaat zal niet mooi worden met een kwast ed
Heb je hier foto's van of welk topic was dat met de search kom je niet zo ver...Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:51:
Gewoon met een kwastje bedoel je? Of met een rollertje? Er is weleens iemand geweest die dat gedaan had en het resultaat was niet denderend. Maar misschien kan het wel als je maar de goeie spullen gebruikt.
En over het ontvetten e.d. is wel allemaal gedaan ook goed geschuurd (niet door de bestaande laag heen) en ik heb me netjes aan het verhaaltje in de FAQ gehouden.
Pagina: 1