Toon posts:

kutkutkut

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
gvd geen stats dus. nou lekker dan! oke zo vreselijk veel blokjes knal ik er nou ook weer niet door per dag maar ik stijg binnen dpc zo'n 50 plaatsen per dag en er komen nog 2 computers bij dus ik vind het wel leuk. maar hier word ik dus niet gelukkig van. ik zoek een subteam wat dus wel voor dpc flushed en wat niet loopt te kloten met dubbele flushes enzo. als iemand mij erbij wil hebben laat het me ff weten via meel of icq. kan je me meteen ff uitleggen hoe dat precies gaat!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
je kan beter zelf een subteam uitzoeken op deze page

edit:

Foutje in URL :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Ik zou wel een subteam nemen met een personal proxy. Dan kan je als D.net plat ligt (zoals nu :() toch nog stats zien zodat je niet meteen helemaal gek wordt ;)

Verwijderd

ahem ;)

• Goingin
Nou, ik kan het net zo gerust zeggen

Degenen die hier allemaal gaan antwoorden op je post zitten allemaal bij een subteam, en links naar hun page staan in hun signatures.
Je hoeft alleen maar te wachten, want wij zullen zeker niet de laatsten zijn die replyen op je topic :D

(Let op, ik heb speciale gaven :))

Verwijderd

goh :?:?

• Witlof
  • Laatst online: 08:26
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 20:43 schreef Goingin het volgende:
Nou, ik kan het net zo gerust zeggen

Degenen die hier allemaal gaan antwoorden op je post zitten allemaal bij een subteam, en links naar hun page staan in hun signatures.
Je hoeft alleen maar te wachten, want wij zullen zeker niet de laatsten zijn die replyen op je topic :D

(Let op, ik heb speciale gaven :))[/quote]ach ja, je moet wat hè? ;)
Ik dacht dat ik nog wel nuttige informatie gaf :)

• B-Force
  • Laatst online: 15:46
Ej Goingin ik heb geen link in mij signature. Ook goed als ik ze nu ff geef?: ;)

hp:
http://www.netphreax.com

pproxy:
http://victorb.dsmarty.com/rc5/pnpx/

;)

Verwijderd

[DPC] I 'R cow ism Inetcafe Groningen vette homepage hebben jullie

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:26 schreef raver het volgende:
[DPC] I 'R cow ism Inetcafe Groningen vette homepage hebben jullie[/quote]Dank je wel.. * Proxy 71 wordt trots als ie van een mede tweaker een compliment krijgt

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:31 schreef Proxy 71 het volgende:
Dank je wel.. /me 71 wordt trots als ie van een mede tweaker een compliment krijgt[/quote]moet kunnen lijkt me :D:D

als BC een keer uit elkaar valt join ik jullie :P:P:P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[
als BC een keer uit elkaar valt join ik jullie :P:P:P[/quote]Ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren :) (hoop ik niet in ieder geval)
maar daarna ben je altijd welkom (overal wel denk ik :+ )

Verwijderd

Topicstarter
oke ik ben bij ir gegaan!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:44 schreef onehelluvanoize het volgende:
oke ik ben bij ir gegaan![/quote]oud nieuws :P:P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:40 schreef Proxy 71 het volgende:
Ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren :) (hoop ik niet in ieder geval)
maar daarna ben je altijd welkom (overal wel denk ik :+ )[/quote]ach die paar wu's op een dag helpen jullie ook niet ;);)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:46 schreef raver het volgende:
ach die paar wu's op een dag helpen jullie ook niet ;);)[/quote]Elke wu helpt... hoewel onze bedoeling is om zoveel mogelijk nieuwe leden (van buiten de DPC) te werven. Zijn we natuurlijk altijd blij als we een lid (van waar dan ook) erbij komt :)

Verwijderd

assilimeren word hier na mijn mening erg moeilijk:(:( iedereen denkt gelijk dat het illigaal is en dat het slecht is voor de pc
(die mensen zijn echt om te :'(:'()
ik kan met zoveel bewijs aankomen maar ze geloven me niet :(:(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:13 schreef raver het volgende:
assilimeren word hier na mijn mening erg moeilijk:(:( iedereen denkt gelijk dat het illigaal is en dat het slecht is voor de pc
(die mensen zijn echt om te :'(:'()
ik kan met zoveel bewijs aankomen maar ze geloven me niet :(:([/quote]ben ik niet helemaal met je eens... kijk maar naar de stats op onze pagina... we zijn in 2 maanden veel gegroeid.. en 80% komt van buiten de DPC :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:18 schreef Proxy 71 het volgende:
ben ik niet helemaal met je eens... kijk maar naar de stats op onze pagina... we zijn in 2 maanden veel gegroeid.. en 80% komt van buiten de DPC :)[/quote]maar jij woont in groningen dat is heel wat beter dan hier in de achterhoek met al die boeren (zelf ben ik er gelukkig geen)

voor de mensen die zich aangesproken voelen sorry :P:P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:20 schreef raver het volgende:
maar jij woont in groningen dat is heel wat beter dan hier in de achterhoek met al die boeren (zelf ben ik er gelukkig geen)

voor de mensen die zich aangesproken voelen sorry :P:P[/quote]DUS WIJ ZIJN GEEN BOEREN ???? :( :(

O nee... da's waar ook ... zijn we natuurlijk niet :+

• Goingin
Dank je :P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:23 schreef Proxy 71 het volgende:
DUS WIJ ZIJN GEEN BOEREN ???? :( :(

O nee... da's waar ook ... zijn we natuurlijk niet :+[/quote]ik wil wel ruilen van woonplaats :D:D
hebben we een deal :?:?:?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:25 schreef raver het volgende:
ik wil wel ruilen van woonplaats :D:D
hebben we een deal :?:?:?[/quote]SLIK !!! eeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhh nou luister SLIK... dat zit zo eeeeeeeeeeuuuuuhh

Nee doe maar niet .. ik ben best wel blij met @home en zo (geen limiet, bijna nooit off-line enz enz) :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:29 schreef Proxy 71 het volgende:
SLIK !!! eeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhh nou luister SLIK... dat zit zo eeeeeeeeeeuuuuuhh

Nee doe maar niet .. ik ben best wel blij met @home en zo (geen limiet, bijna nooit off-line enz enz) :)[/quote]en ik ben heel tevree met chello :r:r:r:r

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:54

s3n

[DPC] I 'R Cow komen niet alleen uit groningen!! >:)

Subteam s3n & sys bestaat uit leden die op 1 na, allemaal uit Noord-Brabant komen

Verwijderd

Wij uit elkaar vallen raver:P:P
Mag ik opvatten als een geintje hoop ik;);)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 00:32 schreef braindead het volgende:
Wij uit elkaar vallen raver:P:P
Mag ik opvatten als een geintje hoop ik;);)[/quote]je weet het niet >:)>:)>:)

Verwijderd

Hmmz ik zie dat wij als subteampje ook maar eens serieus aan een homepage moeten gaan werken;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 13:13 schreef DaMaster het volgende:
Hmmz ik zie dat wij als subteampje ook maar eens serieus aan een homepage moeten gaan werken;)[/quote]Hoezo ???? :) (hint hint)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 23:12

CAP-Team

XBL: CAPTeam

[newbie-mode]Hoe zie ik op welke plaats ik sta voor DPC?[/newbie-mode]

Ik ben nl. een enorme inhaalslag aan het maken omdat mijn koe een poosje op droog stro heeft gestaan. Ik heb 'n koetje nu 24/7 draaien... }:O

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 23:12

CAP-Team

XBL: CAPTeam

*** dubbelpost!! :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Whasssssss upppppppppp

Join gewoon [dpc] I'R Cow....

De coolste team en hard groeiend team!

Sorry voor de opschudding!!!
was niet de bedoeling!!!!

Echt sorry

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 22:07 schreef Athlonman het volgende:
Whasssssss upppppppppp

De coolste team en hard groeiend team![/quote]Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/net6/nono.gif Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/net6/nono.gif Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/net6/nono.gif

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 22:07 schreef Athlonman het volgende:
Whasssssss upppppppppp

De coolste team en hard groeiend team![/quote]:( SORRY !!!!! :(

Verwijderd

Whasssssss upppppppppp

De coolste team en hard groeiend team!

Sorry voor de opschudding!!!
was niet de bedoeling!!!!

Echt sorry!!!

Echt sorry[/quote]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ruinkai/spam1.gif ----->Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ruinkai/biggrininvasion.gif
Oke dan kunnen we nu weer vet gaan grazen

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 23:36 schreef jopash het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ruinkai/spam1.gif ----->Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ruinkai/biggrininvasion.gif
Oke dan kunnen we nu weer vet gaan grazen[/quote]Ben ik helemaal met je eens!!! :)
Ik schrok wel effe van die reaktie's....
Ik wist niet dat het niet door de beugel kon!
Maar goed ik zal het nooit weer doen.
En voor straf zal ik 4 extra pc's assimileren!!!!!!
Pagina: 1