TMF-bejaarde komt zeuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Deze: nieuws: Britse man langer aan de telefoon dan de Britse vrouw

In de desbetreffende draad wordt er ook al geklaagd: geen Tweakers nieuws, is FOK-database vol ofzo? enz.
De reacties zijn af-en-toe grappig maar het merendeel is bladvulling en levert veel werk op.
Het laatste is mijn grootste bezwaar, TMF'ers de dupe! Misschien moeten we ook naar het museumplein?
'Zeuren' gebruik in de topic-titel omdat een 'luchtig' onderwerp op de FP moet kunnen, volgens de mening van anderen.
Ik vind dit niet, daar is FOK en GoT voor, dit werkt demotiverend. We zouden alles op -1 kunnen modden om een signaal af te geven, hoewel ik dat erg ver vind gaan.
Enfin wat zijn jullie meningen?
Ik ga er in ieder geval geen tijd meer instoppen tenzij we onverhoopt massaal -1 gaan modden >:)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er komt wel vaker een wat luchtiger onderwerp langs. Meestal gaat het grootste deel naar 0-Overbodig. En het gebeurt nou ook weer niet zo vaak dat je van een plaag kunt spreken. Overigens, met klachten over het nieuws moet je eigenlijk in TFF zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik heb ook even wat geschaafd, naar mijn mening mogen ook dit soort berichten wel een keer langskomen, leuk van die 'onzin' onderzoeken, enkel de meeste reacties zijn tja... 0 overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

mmm, komkommertijd. Ik ben meestal wel voor wat licht informative/humor postings, maar deze gaat wel erg ver buiten de de T.net area IMO. Ga er ook maar eens lekker niet modden. Daar heb ik helaas deze week weer eens helemaal geen tijd voor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dit nou ook niet bepaald het soort onderwerp waarvoor ik op tweakers kom :(

ik d8 dat alles zo wel goed stond