"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
meld eens handmatig aan op het netwerk... 
Doe er eens een ander SIM in, en dan weer je Vodafone, dan moet ie even "denken" met aanmelden op een ander netwerk.
Doe er eens een ander SIM in, en dan weer je Vodafone, dan moet ie even "denken" met aanmelden op een ander netwerk.
Verwijderd
volgens mij heb je dan geen bereik bij vodafone, maar mag je van een andere provider die wel bereik heeft in dat gebied gebruik maken voor noodoproepen. Vol bereik zal wel KPN zijn dus
gebeurd het ook wanneer je in de stad bent dan?
Volgens de meeste onderzoeken heeft KPN het beste netwerk maar het verschil met Vodafone is niet groot, het lijkt me dus ook niet waarschijnlijk dat je in de stad geen bereik zou hebben. Lijkt meer op een telefoon probleem.
daarom vraag ik me af of het alleen op een specifiek plek is, thuis, waar KPN om de hoek een mast heeft, en Voda niet.
Verwijderd
Inderdaad, je zit dan dus op een ander netwerk.Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:55:
volgens mij heb je dan geen bereik bij vodafone, maar mag je van een andere provider die wel bereik heeft in dat gebied gebruik maken voor noodoproepen. Vol bereik zal wel KPN zijn dus
Oftewel Vodafone heeft geen bereik. Ik heb het hier thuis ook regelmatig en voor een netwerk dat beweert de beste te zijn valt me dat vies tegen.
Ik heb hiervoor achtereenvolgens Dutchtone, Ben en Telfort/O2 gehad, maar geen van deze zogenaamd kwalitatief mindere providers had dit probleem (ik woon midden in de randstad).
Moet er eigenlijk nog eens werk van maken, maar zal wel niet helpen.
is echt heel veel pech hebben... Ik ben echt heel tevreden over Vodafone. Waar woon je dan btw? Binnendekking is btw nooit gegarandeerd. Als je buiten 2 streepjes hebt, en best kan bellen, kan dat binnen is een betonnen huis best 0 zijn...
Verwijderd
Ik woon vlak onder Rotterdam.
Ik snap wel dat ze het niet garanderen etc etc, maar als zowel Dutchtone in de begindagen, Ben en O2 het wél kunnen met een minder penetrant netwerk (want GSM1800), waarom kan het duurdere en zogenaamd zoveel betere Vodafone het dan niet?
Wat is dan de meerwaarde van Vodafone boven Ben, waar ik uitermate tevreden over was. Ik ben naar Vodafone gegaan voor dekking in de afgelegener gebieden van dit land en de binnendekking, die met dat netwerk gewoon beter moet zijn.
Als het dan in mijn huis een verslechtering oplevert dan baal ik toch wel behoorlijk.
Ik snap wel dat ze het niet garanderen etc etc, maar als zowel Dutchtone in de begindagen, Ben en O2 het wél kunnen met een minder penetrant netwerk (want GSM1800), waarom kan het duurdere en zogenaamd zoveel betere Vodafone het dan niet?
Wat is dan de meerwaarde van Vodafone boven Ben, waar ik uitermate tevreden over was. Ik ben naar Vodafone gegaan voor dekking in de afgelegener gebieden van dit land en de binnendekking, die met dat netwerk gewoon beter moet zijn.
Als het dan in mijn huis een verslechtering oplevert dan baal ik toch wel behoorlijk.
Je bent niet de enige, heb ik ook.Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:55:
Heb zelf een T66, maar als je dan vaak, zoals ik in cafés noodoproep hebt, dan wil ik heel graag weer naar KPN, neem aan dat je met die andere niet kan bellen. Vage is dat op dezelfde plek een vriendin met Voda en Nokia 8310 wel bereik heeft, kutzooi.
edit: kan het aan de telefoon/merk liggen?
no comment
hummz , er is een mast hier om de hoek ja , waarom zou ik nu wel vol bereik hebben (zit in mn kamer) en een uur geleden alleen noodoproep?(was ook in mn kamer)
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Vodafone heeft een Ericsson netwerk...
Wat bedoel je met om de hoek?LoW.R1D3R schreef op 12 November 2002 @ 20:23:
hummz , er is een mast hier om de hoek ja , waarom zou ik nu wel vol bereik hebben (zit in mn kamer) en een uur geleden alleen noodoproep?(was ook in mn kamer)
Hoogstwaarschijnlijk is er een probleem met die mast. Als je dekking zoveel wisselt is dat waarschijnlijk het geval. Ze zijn dan waarschijnlijk vanuit het netwerk controle center de mast opnieuw aan het opstarten o.i.d.
Antenne en masten malloot
Ik zou als ik jou was eens om een nieuwe simkaart gaan....
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb nog een libertel kaart, maar volgensmij is ie stuk. Soms worden dingen niet opgeslagen, en het bereik is ronduit bagger, terwijl ik eerst vol bereik had. Of de mast is natuurlijk omgewaaid tijdens de storm van laatst
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
ik heb dat ook wel eens en dan lag het er eigelijk altijd aan dat de sim geen goed contact maakte,dus duw de sim er gewoon ff goed in en probeer het nog eens
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Pagina: 1