Toon posts:

fsb overclock en memory

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
in de faq staat nu iets van de relatie tussen de fsb en het gegeugen en ik merk dat ook met sisoft dat mijn gegeugen wel wat verliest is daar iets aan te doen met multypliers of devicers en wat zijn dan stabiele instellingen? ik zit momenteel op 142 zonder al te veel problemen en kan dus nog wat hoger gaan

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 23:46
Verduidelijking
In de faq staat nu iets van dat er een relatie tussen de FSB en het geheugen is.
Ik merk dat ook met SiSoft, dat mijn geheugen wel wat verliest (?!?!?!).
Is daar iets aan te doen met multipliers of devices?
En wat zijn de stabiele instellingen?
Ik zit momenteel op 142 (*??.?) zonder al te veel problemen en kan dus nog wat hoger gaan.
Wat zijn de specs?
Je zit met geen (zonder al te veel) problemen ..... waarom probeer je het zelf niet uit.
Als het te warm wordt of crasht dan ga je toch terugclocken?
Naja, je kan je CPU gaan unlocken en je multiplier omlaag doen en je FSB wat meer omhoog (betere prestatie)
Wat verliest je geheugen?
*weet niet wat het probleem is*

Verwijderd

Topicstarter
bandbreedt hoe hoger de fsb hoe lager mijn gegeugen bandbreedt en dat is nu niet zeer hoog bij mij heb maar 256 ddr en de rest is een xp2000 met een asus a7v333

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:29:
bandbreedt hoe hoger de fsb hoe lager mijn gegeugen bandbreedt en dat is nu niet zeer hoog bij mij heb maar 256 ddr en de rest is een xp2000 met een asus a7v333
Je mem gaat waarschijnlijk fouten maken. Download memtest (zie faq) en check op fouten.

Verwijderd

Sjeez, leer eens Nederlands.

Verder was wat meer info ook handig geweest. Mobo, processor, geheugen, etc.

Dit topic is gesloten.