Don't You stare there, Operate!
Volgens mij steunt het allebei, want er gaan borden komen met een mix ervan(2x SDRAM en 2x DDR SDRAM)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ha!
Dat zou perfect zijn!
Dank je wel voor het snelle antwoord.
Ik ben een beetje laat met dit vragen, want ik heb namelijk al vanmiddag veel te snel een reepje 128 mb sdram pc133 besteld voor 199 omdat ik dat zo goedkoop vind, maar nou vroeg ik dit me dus af, maar het is goed dat ik dit reepje gekocht heb gelukkig..
bedankt nog een keer.
Dat zou perfect zijn!
Ik ben een beetje laat met dit vragen, want ik heb namelijk al vanmiddag veel te snel een reepje 128 mb sdram pc133 besteld voor 199 omdat ik dat zo goedkoop vind, maar nou vroeg ik dit me dus af, maar het is goed dat ik dit reepje gekocht heb gelukkig..
bedankt nog een keer.
Don't You stare there, Operate!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 20:43 schreef seppie het volgende:
Ha!
Dat zou perfect zijn!
bedankt nog een keer.[/quote]Allen betwijfel ik wel of de grotere merken (ASUS, ABIT en MSI) op de markt komen met zo' n bord, volgens mij komt chaintech met zo' n bord, maar of zij goeie borden maken?????
Ha!
Dat zou perfect zijn!
bedankt nog een keer.[/quote]Allen betwijfel ik wel of de grotere merken (ASUS, ABIT en MSI) op de markt komen met zo' n bord, volgens mij komt chaintech met zo' n bord, maar of zij goeie borden maken?????
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
chaintech maakt hele goede borden ik heb hier een chaintech en een asus naast elkaar en ze zijn gewoon heel stabiel