Toon posts:

[win2k] Dynalink ISDN werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc opnieuw geinstalleerd met Windows 2000 en service pack 3. Alles werkt prima behalve de ISDN kaart. Dit is een Dynalink ISDN DYN128P+.

Als ik de kaart installeer in Windows gaat het allemaal goed. Geen foutmeldingen, niks. Dan moet ik opnieuw opstarten. Dan krijg ik na het opstartscherm van Windows 2000, met dat balkje, de volgende melding in een blauw scherm:

Kan driver niet laden. (en dan de drivernaam.......)

Ik heb alle drivers geprobeerd. Ik heb drivers gedownload en die van de cd geprobeerd maar die werken allemaal niet!!!!!
Alleen de "goeie" (op de site van Dynalink is dit win2000.exe) werkt maar daarmee krijg ik dus de foutmelding bij het opstarten.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Weet je zeker dat die kaart nog wel goed is?

Probeer hem anders eens in een andere PC, want volgens mij is die kaart gewoon naar z'n grootje.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het altijd gedaan maar ik moest de pc opnieuw installeren omdat er een nieuwe harde schijf in kwam.

Dit kan het dus niet zijn.....

Verwijderd

Start hij wel op in veilige modus? Of probeer de kaart eens in een ander slot te drukken.

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Dit lijkt mij een defecte kaart. Ik heb deze kaart ook, gebruik m al niet meer. Zelfde gedaan als jij, en nooit ergens problemen mee gehad.
Heb zelf gewoon de drivers van cd altijd gebruikt. Heb ze maar ff geupped voor je: *KLIK*.

Verwijderd

Topicstarter
Hij start wel op in de veilige modus!

Bedankt voor de drivers. Die zal ik ook nog wel even proberen.

Iemand anders nog een ideetje?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

mutsje

Certified Prutser

ik heb hier op het werk problemen gehad met een ISDN modem met windows2000. Oplossing was de WindowsXP driver installeren. Deze zijn meestal ook geschikt voor Windows2000.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ga ik ook proberen.
Ik kan het volgende week pas proberen omdat de eigenaar van de pc de pc niet eerder kan missen. Wie heeft er nog een oplossing?
Dan kan ik alle oplossingen in 1x uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is voor elkaar. Windows XP drievrs werkten.
Thanx!
Pagina: 1