Toon posts:

welke ADSL Provider nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok dit zal vast wel eens eerder geweest zijn, maar omdat alles zo veranderd....

Ik kan eindelijk adsl aanvragen en ben ook van plan dat te gaan doen.
Maar ik heb even gekeken bij alle providers maar ik raak het spoor nogal bijster.
Wat ik wil: een 512 of 1024 downstream. upstream is niet echt belangrijk voor mij.
en er moet geen fair use policy zijn, omdat ik de eene maand 10 gig gebruik en andere maand misschien 50 gig :)

Voor de rest moet het een betrouwbare i-net provider zijn die niet om de dag uitvalt of een groot wisselende data snelheid heeft! (hoger mag wel ;))

Wat kan ik dan hetbeste nemen volgens jullie gottertjes O-)

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2

Dit is wel erg simpel te vinden: kijk ff in de FAQ of google eens. Succes met je keuze!

Verwijderd

Topicstarter
ok maar ik zie dat xs4all werkt met een fup dat betekend toch een datalimiet?? en bij planet staat er geen data limiet, betekend dan ook dat als ik 100 gig download nog geen gedonder krijg ?

Verwijderd

dat zeggen ze niet, maar reken er maar op dat als je constant download en dan bedoel ik divx, of iso's dat je een waarschuwing krijgt

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:41
ik heb zelf chello, maar ben wel erg blij met de inloggegevens van mijn pa zijn adsl. En dan merk ik dat newszilla (de nieuwsserver van xs4all) toch wel heeeeel veel beter is dan die van chello. Dat was ook de reden dat ik hem xs4all aangepraat heb. Voor de rest verschillen de providers erg weinig.

Heb zelf trouwens geen adsl omdat ik zonder vast telefoon abonnement zit, en voor afsl zouden de eenmalige aansluitkosten dan veeeel hoger zijn dan bij kabel.

Het enige voordeel wat ik zie voor adsl is de (waarschijnlijk) iets lagere ping bij online gamen, bij xs4all de nieuwsserver, en de legale mogelijkheid om meerdere computers aan te sluiten. Alhoewel dat chello nu ook niet moeilijk doet, maar weet ook niet of ze merken dat er een winroute router tussen zit.

Verwijderd

Topicstarter
hoe zit het met planet? die spreekt mij tot nu toe het meeste aan....wie heeft hier ervaring mee?

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35
Ik heb dus een 512/128 abbo bij xs4all. Ik heb ongeveer een dataverkeer van 20GB normaal, in de vakantie weken ligt het dataverkeer flink wat hoger >:) Ik heb nog nooit een brief ofzo gehad van xs4all.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
tweakadsl niet wat ? of cistron ?

• Drummerboy
  • Laatst online: 20-04 20:46
mmm, ik werk bij planet. Als de hele aanvraag procedure goed gaat is planet een fijne provider, maar op het moment zijn er flink wat problemen met betrekking tot de aanvragen. Maar goed, ik weet niet of andere internetproviders op dit gebied beter zijn. planet heeft sowieso een fair use policy, ik weet alleen niet wanneer ze aan de bel gaan trekken

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 11:06

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

XS4ALL:
1) fup alleen op papier (ik download heel wat met mijn fast uitvoering en nog nooit een mailtje / brief gehad :) )
2) goede helpdesk
3) newszilla (spreekt voor zich >:) )
4) kan ook nog overal inbellen zonder dat de tikken bij je telefoon rekening wordt gevoegd.
5) PPP Multilink zonder extra kosten (zoals bij bijv. planet). Altijd makkelijk als je ergens anders ben en toch nog ff wat moet downloaden.
6) No Nonsense internet

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:29
Ik ben een tevreden Planet-gebruiker. Alleen activeren van m'n account ging niet goed. Maar nu is alles perfect.

• koos.d
  • Laatst online: 20:35
BlaTieBla schreef op 12 november 2002 @ 17:42:
XS4ALL:
1) fup alleen op papier (ik download heel wat met mijn fast uitvoering en nog nooit een mailtje / brief gehad :) )
2) goede helpdesk
3) newszilla (spreekt voor zich >:) )
4) kan ook nog overal inbellen zonder dat de tikken bij je telefoon rekening wordt gevoegd.
5) PPP Multilink zonder extra kosten (zoals bij bijv. planet). Altijd makkelijk als je ergens anders ben en toch nog ff wat moet downloaden.
6) No Nonsense internet
dit klopt inderdaad :D

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
:) .... ik heb 2 jaar bij planet gewerkt en werk er nu nog maar niet op helpdesk meer en het is een goeie problemen :) .. maar nu heb ik tweakdsl .. en die is echt super .. lekker snel enzo stabiel goeie service noem maarop!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:22:
ok maar ik zie dat xs4all werkt met een fup dat betekend toch een datalimiet?? en bij planet staat er geen data limiet, betekend dan ook dat als ik 100 gig download nog geen gedonder krijg ?
FUP betekent juist geen vaste limiet ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie de FaQ.

Ook in de search is een boel te vinden.

En als laatste zijn ook deze url's te gebruiken:
www.speedtest.nl
www.mordax.nl
www.google.com

Succes ! :)
Pagina: 1