Toon posts:

[win ME] muis gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gewone muis (plug and play, zonder software), zo een standaardmodel dat je gewoon aansluit en begint te gebruiken
welnu : ineens gaat die muis niet meer ? waar kan dat aan liggen?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Geef eens wat meer info, heb je net iets veranderd of heb je wellicht niets gedaan. Wat is je Hardware, we willen graag specs!

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een AMD duron 65OMhz processor; windows ME; 128 mb ram; ik heb niets veranderd;
ik had mijn pc aangezet en norton antivirus 2003 een volledige checkup laten doen; toen ik effe later kwam kijken of 'm gedaan had, zat de muis vast;
mijn pc rebooten helpt niet
is er geen bestand binnen windows waar de muis aan/afgezet kan worden? (win.ini of startup of dergelijke)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
PS/2 of een USB model?

Verwijderd

Topicstarter
PS/2 model

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Misschien stom, maar na een reboot geen verbetering? Probeer eens een andere muis of deze muis op een andere pc.

Meh ...

Verwijderd

Mja, en een reboot had je al geprobeerd?

Probeer via het toetsenbord bij het configuratiescherm te komen, dan naar Systeem te gaan en bij Apparaatbeheer even te kijken of er bij de muis ook een uitroepteken staat. Zo ja, muis ff weggooien, opnieuw starten, en dan wordt als het goed is de muis opnieuw geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
ineens gaat hij nu wel (na een zoveelste reboot)
zeer zeer vreemd verschijnsel : net zo plots als 'm niet meer ging, gaat 'm nu ineens wel weer ??!!?
maar ik ben al blij dat 'm gaat :) ; bedankt, jongens!
Pagina: 1