Ik RIS nu al een tjidje Windows 2000 (met SP3) op pctjes.
Gewoon kaal Windows 2000 geen image ofzo, daarvoor heb ik teveel verschillende pc's staan.
Nu is er een nieuwe Compaq pc binnen gekomen. Zit een onboard Intel Pro 100 kaartje in. Deze zat ook in de vorige Compaq pctjes, en die werden wel door RIS ondersteund, nu echter niet meer.
Ik krijg de melding:
Gewoon kaal Windows 2000 geen image ofzo, daarvoor heb ik teveel verschillende pc's staan.
Nu is er een nieuwe Compaq pc binnen gekomen. Zit een onboard Intel Pro 100 kaartje in. Deze zat ook in de vorige Compaq pctjes, en die werden wel door RIS ondersteund, nu echter niet meer.
Ik krijg de melding:
Hoe kan ik er voor zorgen dat RIS wel de goede drivers heeft? Heb al alle drivers van de des betreffende kaart naar de I386 folder gekopieerd maar nog wil ie niet. Wie heeft dit probleem nog meer gehad en wie kan mij hier mee helpen?The Operating System image you selected tdoes not contain the necessary drivers for your network adapter. Try selecing a different operationg system image. If the prolem persists, contact your system administrator.
Settup cannot contiune. Press any key to exit.