Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Fanbus maken, kopen, of de Xtreme?

Pagina: 1
Acties:

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Topicstarter
Ik ben daarnet ff naar de elektro shop geweest voor een potmeter voor mn fanbus. Ik ben met 1 begonnen als testmodelletje. Probleem van deze potmeter vind ik de prijs. Rond de 4 a 5 euro ps. Daar komt straks nog een mooi knopje bovenop, en dit keer 4 ofzo voor andere fans. :X Op Laupro loopt nu een vette IA met deze in de aanbieding: :9~

Afbeeldingslocatie: http://208.145.141.104/images/SH_product/FC-9901/FC-9901_01.jpg

Kan je 4 fans op aansluiten, zit LCD'tje in. Prijs: 36 Euro + verzend. Een LCD heb ik trouwens al wel, maar een 2e zal niet in de weg zitten. :9 Ik vind modden an sich leuker dan kant en klaar kopen, maar volgens mij is optie 2 goedkoper en ook wel heel erg mooi. Een derde mogelijkheid is ff wachten op de Xtreme BayBus van grootmeester Easy. Dit gaat alleen nog maar meer poen kosten, en hij is bovendien nog niet af.
Wat vind de tweaker: zelf maken, kant en klaar kopen met ingebouwde LCD, of geduldig w88 op de Xtreme Baybus?

Orange & Red

Verwijderd

zelf maken.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Xtreme want dies echt wreed >:)maar ja hijs wel duur :(
edit:
Of de xtreme zelf maken!

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Ik zie eigenlijk niet direct eigenlijk hoe je die fans wil gaan regelen met dat ding op dat plaatje van je..... (mischien ben ik blind hoor)

Verwijderd

Precies, niets aan toe te voegen :Y)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wachten op de Xtreme Baybus! :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Normaal zou ik zeggen maken, maar die Xtreme is wel erg mooi.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 16:44:
[...]

Precies, niets aan toe te voegen :Y)
Idd, en het is nog leuker ook :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Heeft er iemand een linkje naar die Xtreme ?
Zegt me niks nl. :|

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Ben je nou een echte tweaker of niet? DE tweaker maakt het zelf... de iets mindere tweaker koopt hem bij een andere tweaker en de wannabe tweaker koopt hem bij een inkoopactie, al wordt dat ook weer geregeld via GoT, nou ja, dan is het de nog iets mindere tweaker ;)

Ceci n'est pas une signature!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
loopt een topic over, freakstar. zoek op extreme baybus

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

G33RT schreef op 12 november 2002 @ 16:51:
Zou leuk zijn als je een linkje voor me hebt... Ik kan het weer es niet vinden :X

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Topicstarter
[rml][ EL] Xtreme Baybus: De hardware[/rml].
Ik zie eigenlijk niet direct eigenlijk hoe je die fans wil gaan regelen met dat ding op dat plaatje van je..... (mischien ben ik blind hoor)
http://laupro.nl/ia/p.asp?id=541
Rack: 8 Fan Controller met LCD-scherm
Product Number: FC-9901 SPECIFICATION Multi-function ports in front panel: USB, Firewire (IEEE1394), and Audio Ports. Fan-Jacks (2 Pin, 3 Pin, and 4 Pin) in Rear Panel: Connect 4 fans in a computer. Fan will work and cool down the computer when the temperature reach the preset. Calendar (Y2000-Y2099). Clock Indicator. Timer of computer operated. Two thermometers. Four functional buttons available: SET(S1).

Orange & Red

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

is een digitale, dus kan hem via de comp zelf instellen, of automatisch door middel van temp wisseling

bla?

Pagina: 1