Ik ben daarnet ff naar de elektro shop geweest voor een potmeter voor mn fanbus. Ik ben met 1 begonnen als testmodelletje. Probleem van deze potmeter vind ik de prijs. Rond de 4 a 5 euro ps. Daar komt straks nog een mooi knopje bovenop, en dit keer 4 ofzo voor andere fans.
Op Laupro loopt nu een vette IA met deze in de aanbieding:

Kan je 4 fans op aansluiten, zit LCD'tje in. Prijs: 36 Euro + verzend. Een LCD heb ik trouwens al wel, maar een 2e zal niet in de weg zitten.
Ik vind modden an sich leuker dan kant en klaar kopen, maar volgens mij is optie 2 goedkoper en ook wel heel erg mooi. Een derde mogelijkheid is ff wachten op de Xtreme BayBus van grootmeester Easy. Dit gaat alleen nog maar meer poen kosten, en hij is bovendien nog niet af.
Wat vind de tweaker: zelf maken, kant en klaar kopen met ingebouwde LCD, of geduldig w88 op de Xtreme Baybus?

Kan je 4 fans op aansluiten, zit LCD'tje in. Prijs: 36 Euro + verzend. Een LCD heb ik trouwens al wel, maar een 2e zal niet in de weg zitten.
Wat vind de tweaker: zelf maken, kant en klaar kopen met ingebouwde LCD, of geduldig w88 op de Xtreme Baybus?
Orange & Red