[SuSE Linux] rukt op naar Corporate desktop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Automatiserings Gids - 08-11-1002"

Begin volgend jaar verwacht SuSe met een aangepaste Linux-versie te komen die speciaal bedoeld is voor toepassing in het MKB. SuSE Lunix Office Desktop is ontwikkeld vanuit een aantal projecten die SuSE in de afgelopen jaren in verschillende bedrijven heeft uitgevoerd. Verder denkt het bedrijf tegemoet te komen aan de vraag om een alternatief voor het steeds duurdere Windows besturingssysteem. Deze Linux-versie zal in Januari beschikbaar zijn en is een onderdeel van een grotere productintroductie volgend jaar die meerdere onderdelen herbergt voor gebruik op de zakelijke computer.

SuSE Linux Office Desktop is speciaal toegesneden voor gebruikers die willen overstappen van Windows 95/98/me naar Linux. Het is gebaseerd op SuSE Linux 8.1 en biedt de gebruikers van Microsoft Office of Staroffice de mogelijkheid om naadloos met hun huidige data verder te werken. Het meegeleverder Staroffice 6.0 kan daarvoor gebruikt worden, of met hulp van de Codeweaver CrossOver Office-applicatie kunnen ook de reeds aanwezige Microsoft-applicaties Word, Excel, PowerPoint en Visio 2000 gewoon gebruikt worden. Ter vervanging van Outlook is deze Linux-versie voorzien van de e-mailclient Evolution. Later in het eerste kwartaal van 2003 komt het bedrijf met SuSe Linux Enterprise Desktop en die versie is speciaal bedoeld voor grootschalige toepassing op werkplekken binnen grote organisaties en instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
sja, what else is new? :)
misschien een beetje een botte opmerking maar ik vind dit soort dingen altijd een beetje lood om oud ijzer hoor, kijk maar naar Lindows en Xandros, die beloven beiden hetzelfde en maken het tot nu toe toch niet echt waar...
linux = linux, windows = windows, overstappen vereist gewoon wat moeite en tijd, al die tussenproducten vind ik maar niks

uiteraard kan ik er ver naast zitten

[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 12-11-2002 16:31 . Reden: aangevuld ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat lindows and candros niet hadden was bedrijfsgrote bedrijfsnaam.
contract met een compleet land.
ummm en goede service en een goede distro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:07
ummm en goede service en een goede distro
Ik vind t opzich prima dat suse in het bedrijfsleven een groter aandeel probeert te krijgen, maar ondanks dat xandros geld kost (vanwege die codeweavers zut) vind ik die distro toch met kop en schouders boven suse uitsteken (voornamelijk wat betreft de vele malen betere packagemanagement)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."