Toon posts:

Website Layout dynamisch

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer van plan om een website te maken en om dat te gaan maken wil ik wat weten voordat ik verder ga.

Als ik een mooie layout hebt gemaakt met layers en tabellen en daarin staan een paar vaste dingen zoals een menu.
Kan ik dan een bepaald stuk van de site dynamisch maken zodat ik alleen dat stuk steeds verander en dat de layout hetzelfde blijft.
Dus al ik ooit me layout verander dat ik niet alles moet te wijzigen en pagina na pagina moet af gaan om de layout te veranderen.

Is er een manier om een stukje van een HTML document dus dynamisch te maken.
Ik ben wel van plan om php te leren maar dat gaat niet van z'n 123 hupsakee natuurlijk.
Ook zit ik te denken aan een flash pagina maar daarvoor is ook veel documentatie nodig, ik heb wel is wat animaties gemaakt met swift enzo en dat naar flash geexporteerd en dat vond ik zeer leuk.
Aangezien Flash 99% wordt gebruik op alle computers lijkt dit me juist het leukste om te leren.
Of denken jullie dat ik beter een andere richting dan op moet gaan.
En wat is DHTML precies? Zou ik hiermee kunnen wat ik wil?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

1e) Includes.
2e) DHTML, lees er eerst eens wat over voordat je er vragen over gaat stellen, als je goed kijkt is er genoeg informatie over te vinden wat je met DHTML allemaal kunt doen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.