Toon posts:

[win2k server] profielen laten verwijzen naar server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Win2K server ingericht met terminal services. Werkt prima met remote connection, en kan dan gewoon inloggen onder elk profiel.

Nu wil ik op me laptop ook win2k server installeren, en dan een profiel aanmaken op me server voor de laptop. Kan dat zonder remote connection? Ik heb onder NT4 server vorig jaar een pdc en een bdc ingericht, waar het heel goed draaide, alleen ben ik toen niet bezig geweest met application sharing. Als ik me laptop loshaal van het netwerk, wil ik dat er een profiel aanwezig is om de laptop ook loshaal van het netwerk. Weet iemand hoe je dit kan instellen?

Verwijderd

Dit past beter in WOS denk ik...

Je laptop zal automagisch een kopie van je zwervende profiel lokaal bewaren, dat zal hij gaan gebruiken als je niet verbonden bent met je netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
owwww hier leek me de beste plek.....sorry admins.......maar weet je toevallig ook hoe ik de profielen naar de server kan laten verwijzen?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:24:
owwww hier leek me de beste plek.....sorry admins.......maar weet je toevallig ook hoe ik de profielen naar de server kan laten verwijzen?
Koop eerst maar eens een Windows 2000 howto boek ofzo

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09

Predator

Suffers from split brain

PNS -> WOS

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:24:

Kijk eens naar de user properties :z

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
traag: als we dat allemaal zouden doen zouden er veel minder topics zijn hier.....buiten dat zijn we niet allemaal zo rijk als jij....ik heb nl. nu geen werk en zo goed wordt een 17-jarige student niet betaald.......en thx predator.....als ik thuis ben ga ik ff tjekke

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mja is wel een beetje basis he en als je zelf maar even had gezocht had je het zo kunnen vinden..

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

mutsje

Certified Prutser

Je moet een roaming profile aanmaken. En met Terminal Services erbij wordt het een beetje ingewikkelder.. lees de help goed door en kijk bijvoorbeeld ook eens op www.technet.com de knowledge base van microsoft zelf.
Pagina: 1