AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Hoe kun je een MAC adres dan wijzigen?!? 
Ik meende dat een MAC adres per NIC verschillend was en dat deze in de fabriek er als het ware ingestopt werd... But correct me if I am wrong.
Ik meende dat een MAC adres per NIC verschillend was en dat deze in de fabriek er als het ware ingestopt werd... But correct me if I am wrong.
Used to be Down Under... Foto gallery
Heb je al eens geprobeerd om de pc toch te herstarten. Ik kan er best inkomen als je dat soort dingen wijzigd dat je toch even opnieuw moets starten... ws een bugje...
Ieder MAC adres is te veranderen, zie systeem, apparaatbeheer, en dan instellingen van de netwerkkkaart. Ook het MAC adres van een router is te veranderen, omdat het MAC adres soms als autheticatiemiddel gebruikt wordt.PrinsEdje80 schreef op 12 november 2002 @ 16:05:
PrinsEdje80 schreef op 12 november 2002 @ 16:05:
Kijk maar eens in de FAQ van Network Troubleshooting, je kan 'm aanpassen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Als je ff het einde van mijn post leest, daar staat: "Rebooten of een andere kaart proberen helpen dus niet"ge-flopt schreef op 12 november 2002 @ 16:07:
Heb je al eens geprobeerd om de pc toch te herstarten. Ik kan er best inkomen als je dat soort dingen wijzigd dat je toch even opnieuw moets starten... ws een bugje...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
** voorzichtig schopje **
Pagina: 1