Geen geplande MF's meer....

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Maar wat wel leuk is, is gewoon een proxy te laten sparen, totdat een bepaald aantal blokjes is bereikt, en dan laten flushen... gewoon een aantal afspreken, bijv. 10M en dan wachten totdat die vol zit... en dan de hele zooi opsturen, dan gaan we zeker 3~5 plaatsen omhoog in de overall stats...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat gaat niet lukken, die blocks krijg je nooit weg...

Ik schat dat ik op mijn proxy (pvdeijnd.icts.tue.nl) voor MF5 1.000.000 blocks krijg, en ik heb ongeveer 10 uur nodig om ze allemaal één keer te kunen flushen....

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Dat vind ik wel een goed idee, als hij echt 10 uur over 1 miljoen doet, dan is hij 4 dagen aan het flushen voor 10 miljoen, dus dan staan we vier dagen vet bovenaan. Anandtech zal flink zweten >:).

Punt is wel dat je de 10 miljoen moet halen voor de de blokjes opnieuw gaan uitdelen...

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
is wel geinig idee... alleen moet je dan bv 2 servers met 5.000.000 doen... dan red je het in 2/3 dagen wat toch dacht ik ook de bedoeling was voor mf6?

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:35

Marc H

- - Is wakker - -

PoisonouZ:

Er komt (voorlopig) geen megaflush 6!

zie hier.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Dit topic is gesloten.