Starship Troopers

Pagina: 1
Acties:

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
Iemand ervaringen?

Heb er nog nooit over gehoord (het pc-spel dan ;)

Schijnt vrij nieuw te zijn... (ik weet niet de makers...)

I’m not like the OTTERS

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Zit het al een tijdje te spelen. Basically is het een Squad-based RTS (geen resources, geen bases etc) gebaseerd op Starship Troopers in 3d. Best leuk, niet echt mooi ofzo, en ik ben niet zo onder de indruk van de control interface, maar het is best grappig.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
ja ik heb ook de pc-gameplay erbij gepakt en er staat een preview in. Verder nix bijzonders ziet er wel middelmatig uit. Ik zal hem ff DL'en en testen.

I’m not like the OTTERS

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik krijg 'em vanavond...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
HIJ IS VET!!!!!

(late reactie)

Er zitten vel veeeeeeeel bugs in het spel ;)

ff serieus :):
Enige bug is de camera mode, maar d'r is al een patch, en voor zover ik gemerkt heb werkt ie wel aardig.

Als er iemand d00d op de grond ligt dan blijft de camera tussen jouw groep, en het slachtoffer in liggen, waardoor je soms erg veel gezeur kan hebben.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Maar dan richt je de camera toch op de levenden in je groep (selecteren en dan op spatie drukken)? Of doet ie het dan ook nog? Ik heb er in ieder geval nog geen problemen mee gehad....

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

inderdaad dat is gewoon een geval van : RTFM (read the fucking manual)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Pagina: 1