Zou het niet handig zijn als je een kabeltje maakt, waar nu het knopje zit om je CD-drive open te maken, waar je dan een knopje aan maakt zodat je zelf kan bepalen waar je het knopje wil hebben.
jah? da's toch ook niet zo moeilijk? gewoon 2 kabeltjes aan de knopcontacten solderen en daaraan een knop...Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:25:
Zou het niet handig zijn als je een kabeltje maakt, waar nu het knopje zit om je CD-drive open te maken, waar je dan een knopje aan maakt zodat je zelf kan bepalen waar je het knopje wil hebben.
problem solved...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
haha owkee is wel leuk maar je moet je wel heel erg vervelen wil je zoiets gaan doen...
Hij zit er tog goed, en als je heb openen maakt is dat toch om een cd er in te leggen.
Dus word het alleen maar onhandiger, want het knopje zit nu weer egenes anders.
Hij zit er tog goed, en als je heb openen maakt is dat toch om een cd er in te leggen.
Verwijderd
Waarom zou je dat in godsnaam willen doen
? Ben je dit van plan of is dit gewoon een "ideetje" ? In het laatste geval had je beter geen topic kunnen posten op GoT vind ik.
wel leuk icm stealthed drives, kan je je stealth mod vast maken ipv op rubber zodat je het knopje kan indrukken
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
is geen ideetje, ik ben echt van plan om dit te gaan doen, maar ik moet weten op welke knopcontacten, er zijn vier pinnetjes
maak dan ook een extra gleuf zodat je de cd ergens naders erin kunt doen
,...anders heb je er nog niks aan,.........Als je de cd erin moet doen moet je ook met je hand bij de cd rom speler
tja, ik wil dit doen ivm met cd-rom stealthen. En das gruwelijk mislukt dus dan is dit nog een alternatief lijkt mij
kun je niet gewoon het knopje eraf solderen, 4 snoertjes op je cd drive en die weer naar het orginele knopje. Klaar is Robbie....
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 15:38:
is geen ideetje, ik ben echt van plan om dit te gaan doen, maar ik moet weten op welke knopcontacten, er zijn vier pinnetjes
Waarom zeg je dat dan niet in je first postVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:39:
tja, ik wil dit doen ivm met cd-rom stealthen. En das gruwelijk mislukt dus dan is dit nog een alternatief lijkt mij
Zo'n hele grote rode die ze ook wel eens in van die spelshows gebruikenVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:36:
Of echt een reusachtige knop om je drive open te doen, inplaats van dat mini-dingetje.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Is echt wel handig, hoor. Bij het stealthen van mn spelers heb ik dat ook gedaan, moest daarna natuurlijk nog makkelijk te openen zijn. Heb daarom de knopjes verlengd naar baybus.
Verwijderd
Dat is inderdaad handig, ook is het wel leuk om een grote rode knop te hebben op je bureau. Als je er op drukt gaat de cd-rom open, leuk maar totaal nutteloos.Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:54:
Is echt wel handig, hoor. Bij het stealthen van mn spelers heb ik dat ook gedaan, moest daarna natuurlijk nog makkelijk te openen zijn. Heb daarom de knopjes verlengd naar baybus.
Tja, tis maar een kleine bezigheid om dat ding te openen met het kleine knopjeVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 15:57:
[...]
Dat is inderdaad handig, ook is het wel leuk om een grote rode knop te hebben op je bureau. Als je er op drukt gaat de cd-rom open, leuk maar totaal nutteloos.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Maarja als je dan echt niets meer te modden hebt, dan zou je dit nog kunnen doenGGS_VR6 schreef op 12 November 2002 @ 16:04:
[...]
Tja, tis maar een kleine bezigheid om dat ding te openen met het kleine knopje
In het geval van 2 cd-rom-spelers (branders, dvd-spelers, whatever) de knopjes omwisselen, geeft ook leuke effecten
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Dit ben ik dus ook van plan, het knopje in mijn baybus te maken. Hoe heb jij dat gedaan? Pics?Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:54:
offtopic:
Dat idee van die grote knop is ook vet... hmmzz "Kom naar voren en sla uw slag"
Dat idee van die grote knop is ook vet... hmmzz "Kom naar voren en sla uw slag"
BTW over die schema's kun ej niet op het oude knoppie kijken hoe het werkt.. (damn baal er voor 1 keer van dat ik niet op school ben, als ik hier me cd-rom speler sloop heb ik een probleem..)
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
heb ik ook gedaan, aan een knopje van een oude muis
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Verwijderd
Aan de achterkant van de spelers een klein gaatje geboord, daar de kabels(voor knopje&speler heb je 4draden nodig,2knop 2led) door heen van het (in mijn geval dan) knopje en led, en deze bevestigd in mn bus.Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 16:58:
[...]
Dit ben ik dus ook van plan, het knopje in mijn baybus te maken. Hoe heb jij dat gedaan? Pics?
simpel as that !
Heb op dit moment geen digicam tot mn beschikking, post binnenkort wel een pic.
rofl..
lijkt me wel leuk om zo'n pedaal emmer idee te hebben... zet je je voet neer, gaat je CDrom open
lijkt me wel leuk om zo'n pedaal emmer idee te hebben... zet je je voet neer, gaat je CDrom open
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Tja, er zitten vier pinnetje aan het knopje, dus dan moet daar waarschijnlijk het nieuwe knopje ook aan he?
Verwijderd
Je kan toch ook het knopje uit je speler in je bus zetten met een kabeltje ertussen !?Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:14:
Tja, er zitten vier pinnetje aan het knopje, dus dan moet daar waarschijnlijk het nieuwe knopje ook aan he?
Kan ik het kabeltje er dan ook aan de achterkant uit laten komen?Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 21:16:
[...]
Je kan toch ook het knopje uit je speler in je bus zetten met een kabeltje ertussen !?
Verwijderd
Je moet maar kijken wat je het makkelijkst vind en waar je ruimte hebt. (was bij mij aan de achterkant)
Nah..Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:14:
Ik heb een tijdje geleden een ouwe cdromspeler open gesloopt en voor de gein eens de knopjes doorgemeten (multimeter ownage), en er werden maar 2 pootjes echt gebruikt (ik geloof dat er 3 aan elkaar vast zaten oid en 1tje geschakeld werd).
Het feit dat er 4 pootjes aan zitten heeft meer te maken met stevigheid denk ik.
Dus: sloop het frontje van je speler en probeer alle mogelijkheden uit (multimeter op pootje 1 en 2, knopje indrukken => gaat hij naar 0 (je moet weerstand meten) => bingo, blijft hij hangen op oneindig, volgende combinatie, enzovoorts.
[edit]
te laat.. ik had pagina 2 niet gezien
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ik ben er ook mee bezig geweest,en er worden maar twee pootjes gebruikt.
Simpel even de stroom er op, en met een ijzerdraadje even twee pootjes met elkaar verbinden. Gaat het laa'tje open dan weet je welke je moet gebruiken
[img]http://home.planet.nl\~pgerth\cd1.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl\~pgerth\cd2.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl\~pgerth\cd3.JPG[/img]
Dit is een Waitec wt624, en er zit gewoon een puls schakelaartje tussen
Simpel even de stroom er op, en met een ijzerdraadje even twee pootjes met elkaar verbinden. Gaat het laa'tje open dan weet je welke je moet gebruiken
[img]http://home.planet.nl\~pgerth\cd1.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl\~pgerth\cd2.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl\~pgerth\cd3.JPG[/img]
Dit is een Waitec wt624, en er zit gewoon een puls schakelaartje tussen
Tjah, beter lezen jongens, het is gelukt, dus nou hoef ik mun cd-spler niet weg te pleuren
Robbie weer blij!
Robbie weer blij!
Verwijderd
Jah, zo eentje die je met twee handen moet indrukken...GGS_VR6 schreef op 12 november 2002 @ 15:51:
[...]
Zo'n hele grote rode die ze ook wel eens in van die spelshows gebruiken
"MISSION ACCOMPLISHED, als morgen mijn kast wordt gespoten kan ik alles netjes afwerken"
oh, je bent al bezig...
Dan is het misschien een leuk idee voor de aan/uit knop
ja, dan maak je een grote kast naast je beeldscherm met allemaar reusachtige knoppen.
aan/uit schakelaar
CD-ROM Drive open/dicht
reset knop
En een grote ronde voor het volume
Verwijderd
Ik kijk hier toch echt vanop.....
Een schema om 2 draadjes aan 2 pootjes te solderen
Je kan toch gewoon je cd-rom openscroeven en ff kijken. Het is zo logisch. En je hoeft echt niks van techniek af te weten om dit te snappen.
Wat een domheid
Je kan toch gewoon je cd-rom openscroeven en ff kijken. Het is zo logisch. En je hoeft echt niks van techniek af te weten om dit te snappen.
Wat een domheid
ja psies heel kewl idee, gaak maybe ook nog wel doen ---> wel laguuhVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:10:
Moet je zo'n enorme NOOD-stop know op je bureau zetten voor hem open te maken![]()
Of je gebruikt um als bekerhouder. Voor als je je handen vol hebt. Dan kun je met je elleboog zo'n mooie noodstop knop indrukken en dan je handen leeg maken door je beker in de Cd-ROM speler te zettuh.OxiMoron schreef op 12 November 2002 @ 20:57:
rofl..
Echt zwaar nutteloos dit...
* Tsunami is het hier volledig mee eensVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:15:
Ik kijk hier toch echt vanop.....
Wat een domheid
Nee er komt geen slotje.dj_tsunami schreef op 24 December 2002 @ 21:29:
[...]
* _WgV_ is het hier volledig mee eensMaar het slotje is er nog steeds niet
Als er dan ooit nog is iemand op hetzelfde (n00b) idee/vraag komt dan kan ie hem vinden in de search
#StopBurningStuff
Er zijn hier zat mensen die zich verve;len (en z'n cd-rom drive hebben gesteldVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:28:
haha owkee is wel leuk maar je moet je wel heel erg vervelen wil je zoiets gaan doen...
![]()
Ongeloofelijk dat dit ding nog zo lang openstaat..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()