Toon posts:

[nokia 5210] INFRAROOD

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier vaker de vraag gelezen of de Nokia 5210 nu wel of niet een infrarood poort heeft.

Ben de site van Nokia eens helemaal gaan uitpluizen en kwam op de volgende pagina uit:

http://www.forum.nokia.com/main/1,35452,015,00.html

Zoek hierop naar 5210, dan kom je bij de goede tabel, kijk onder connectivity, daar zie je dat de Nokia 5210 dus wel een infrarood poort heeft!

verder onnodig bericht, maar denk wel tot een aantal mensen er blij mee zijn dat ze het nu wel weten! Is toch een optie om wel of niet de telefoon aan te schaffen!

mzzls

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb geen IR op mijn pc. Binnenkort wel een 5210. Wat zijn de mogelijkheden van IR en is het mogelijk om dit (bv. op USB?) op mijn pc aan te sluiten?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 15:16:
Ik heb hier vaker de vraag gelezen of de Nokia 5210 nu wel of niet een infrarood poort heeft.

Ben de site van Nokia eens helemaal gaan uitpluizen en kwam op de volgende pagina uit:

http://www.forum.nokia.com/main/1,35452,015,00.html

Zoek hierop naar 5210, dan kom je bij de goede tabel, kijk onder connectivity, daar zie je dat de Nokia 5210 dus wel een infrarood poort heeft!

verder onnodig bericht, maar denk wel tot een aantal mensen er blij mee zijn dat ze het nu wel weten! Is toch een optie om wel of niet de telefoon aan te schaffen!

mzzls
heeft dit te maken met topic van vanochtend over die @home actie :?

• hemiparo
  • Niet online
In ieder geval niet voor mij... ben al ff @home klant maar een abbo met Dutchstone leek me niet alles. Telefoontje leek me wel geinig ;)

Verwijderd

Topicstarter
In dat topic wordt daar ook naar gevraagd, maar niet specifiek.
Heb er een nieuw topic van gemaakt, omdat iedereen het dan makkelijk kan zien!

Is toch een optie om wel voor de 5210 te kiezen!

Verwijderd

Ik heb die telefoon maar kan je dan zo'n usb infrarood dingetje kopen en dan beltonen/logo's erop zetten???

Verwijderd

Topicstarter
Jeps, ook van telefoon naar telefoon zonder kosten!

• hemiparo
  • Niet online
beter... iemand nog een idee waar ik aan zo'n IR ding kan komen? (en vooral: zit daar kwaliteits/mogelijkheid verschil in?)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Bedankt voor het medelen, maar dit was toch wel bekend.
En het staat dus gewoon op de Nokia site.

Mocht iemand het hier vragen, gaat dat topic ook zeker op slot. Het is gewoon zelf te vinden namelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.