Toon posts:

[FLASH] raar tab probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FlashMX
Ik heb een probleem met een flash file. Ik heb in flash een login die 2 textvelden heeft. Het is dus gebruikelijk om met tab naar het volgende veld te gaan.
Wat er gebeurt is dat de tab naar de address bar van IE gaat en niet naar het volgende veld.

Het is een redelijke complexe flash file. Als ik een simpel nieuwe flash file bouw met gewoon twee textvelden gaat het wel goed.
Ik heb al geprobeert de tab af te vangen met een on keypressed maar die ziet hem ook niet. Oftewel IE overruled dat. Met die manier kan ik het wel faken met een HOME key ofzo.. maar die tab gaat niet.
Nu kan ik er niet achterkomen waaraan dat ligt dat dit niet werkt.

Heeft iemand enig idee waarom IE dit overruled...

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

heb je t met setFocus geprobeerd?

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Topicstarter
dat maakt niet uit want die tab key krijg ik niet te pakken...

Verwijderd

kan het zijn dat de focus eerst op je flashfile gezet moet worden en dat IE daarom die tab afvangt?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 14:10 . Reden: IE is beterder dan ie ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik wat intik in mijn eerste textveld dan staat de focus toch op de flashfile..?? of werkt dat zo niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 17:24:
als ik wat intik in mijn eerste textveld dan staat de focus toch op de flashfile..?? of werkt dat zo niet?
jewel

verder zou ik t echt niet weten...

fruit vind t maar vaag :|

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 19:41
Een beetje laat mischien maar ik heb mischien de oplossing.
Ik had namelijk exact het zelfde probleem en het bleek dat bij de "publish settings" onder het tabje "HTML" de window mode op "Opaque Windowless" stond. Toen ik dit veranderde in "window" werkte de tabs weer perfect!
Hopelijk heeft iemand er nog wat aan.
Pagina: 1