Ik heb net een gloed nieuwe PC gekocht, maar nu heb ik het volgende probleem: Zowel met Mandrake 9.0 als met Mandrake 8.2 heb ik om de 2 minuten last van een bevriezing van me systeem. Ik heb gezien dat mijn proc op die momenten 100% gebruikt wordt. Wanneer ik X niet gestart heb, heb ik dit probleem ook niet. Maar waar het precies aan zou kunnen liggen kan ik niet achterhalen. Tips zijn welkom.
kijk eens in je cron of er elke 2 minuten een job gestart wordt. Of met top kijken welk process elke keer je systeem in beslag neemt
message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe
heb je wel 2 minuten gewacht met top? Je kan toch wel zien welke processen gebruik maken van je cpu
message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe
kijk met top wel proces er zoveel cpu tijd opvreet.
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Nee videokaart zal het niet aan liggen. Dat is samen met me HD het eenigste onderdeel dat ik niet nieuw heb. En voordat ik me nieuwe pc had, had ik er nooit last van. Ook heeft het niet met de warmte van onderdelen te maken. Me proc blijft netjes 36 graden, en ik heb er ook last van als me bak net aan staat.
Wat zegt hdparm -Tt /dev/hda
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Bij X doet die het niet? Dan klinkt het als een probleem met je X. Kan je iets meer info geven? over hardware, xserver enzo
"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert
Pagina: 1