een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Verwijderd
En als je het modem eruit haalt? Geeft hij dan nog steeds een ongeldige bewerking?
Of stop hem idd eens in een ander slot of update de drivers even.
Of stop hem idd eens in een ander slot of update de drivers even.
als ik die modem er uit haal geeft hij nog steets die melding. ook als ik hem in een ander pci slot stopt ook. laatste drivers ook al geprobeert. ik denk dat het probleem ligt aan mijn (gebrande) win98se. kan dat misschien????
Verwijderd
Hoe heb je 98 geïnstalleerd? Als volledige versie of upgrade? En heb je ook al eens geprobeerd 98 er echt helemaal vanaf te halen (dus dmv een format) en 98 dan opnieuw te installeren? (weet niet of je dat al gedaan had, dus ik vraag het maar even, kon zijn dat je hem er alleen overheen had geïnstalleerd)
Win98 legaal of niet maakt niet uit, of je kopie is gewoon geen echte 1:1 kopie maar door iemand verneukt.
Probeer eens MS Dailup Networking update 1.4 te installen? Die verhelpt veel problemen met inbellen, vooral icm ADSL (RNAAAP fouten enz)
http://www.microsoft.com/...working/dun14/Default.asp
Probeer eens MS Dailup Networking update 1.4 te installen? Die verhelpt veel problemen met inbellen, vooral icm ADSL (RNAAAP fouten enz)
http://www.microsoft.com/...working/dun14/Default.asp
De computer heb ik helemaal clean geinstalleerd dus eerst de hele hardeschijf geformarteerd en daarna win98se erop gezet.
Sorry die update werkt niet.
ik heb er ook norton antivirus 2003 erop staan die smak ik morgen er wel eens vanaf, kijken of hij dan werkt. en anders zet ik er een andere windhoos op. Misschien werkt hij dan wel. wie weet.
Sorry die update werkt niet.
ik heb er ook norton antivirus 2003 erop staan die smak ik morgen er wel eens vanaf, kijken of hij dan werkt. en anders zet ik er een andere windhoos op. Misschien werkt hij dan wel. wie weet.
misschien het geheugen wat in die machine zit? Foutmeldingen hangen soms samen met brak geheugen. Windows update kan misschien ook een oplossing bieden, je weet maar nooit!
Canon Digital Ixus V3
staat jouw modem wel goed weergegeven in je apparaatbeheer ???, zo nee dan apparaat wat er staat weggooien en de juiste driver downen van de site van de fabricant, suc6.
ride on
sorry maar al het vorige is goed geinstalleerd en werkt goed. ik heb nu de hele hardeschijf weer leeg gegooit en win98 vanaf een orginele cd-rom geinstalleerd. nu heb ik geen foutmelding meer maar ik kom gewoon niet in de externe toegang. het icoontje staat er wel, maar als ik er 2 keer op klik dan gebeurt er niks. ik heb ook al gewoon alles wat ik kan installeren van Windows geinstalleerd. alleen dat wil ook niet helpen. ik begin haast te denken dat het aan de computer zelf ligt alleen kan ik daar ook niks over vinden over internet. het is een IBM GL300 (6275). snapt nu misschien iemand wat er aan de hand kan zijn. ik zou je erg dankbaar zijn
ik snap er helemaal niks meer van.
had ook nog een cd van windows ME liggen. deze erop gezet en probleem voorbij.
dan maar ME.
wel bedankt voor de reacties
wel bedankt voor de reacties
Pagina: 1