...Okok, het is nog niet concreet en leeft slechts nog in virtuele zin, maar de meeste onderdelen heb ik en ook een visuele representatie van mijn ideen presenteer ik jullie..
Ik was dus voor het eerst even eens met blender aan het klooien en keek om mij heen op zoek naar iets in mijn omgeving om even na te tekenen. Daar stond een houden ikea opbergkist!! Leuke elementaire vormen, dus geinig oefenmateriaal voor blender...
Intussen ligt het moederbod (+aanhangsels) van mijn server op de "grond" met een ATX voeding ernaast te draaien... zonder kast.
Eureka! van die houten kist kan ik wel een leuke kast maken!
Welnu, ik heb hem dus maar eens in blender proberen te designen en het idee zal ik alvast aan jullie voorleggen:
De kist:

De Case(mod) (wannabe)

Deur dicht (Met Gentoo Logo..)
:
-Kist van blank hout
-Binnenzijdes 2mm plexiglas tegen stof.
-HD in frame dat aan rubber banden hangt, tegen lawaai. (niet getekend)
-Zijdeur 4 mm plexiglas met daarop een alu plaat met uitgedremelt logo
-Bovenin kast een casefan
-Onderzijde geen plexiglas om luchtstroom te laten binenstromen zonder exta fan.
-Voorzijde kast een gebogen aluminium plaat 1 mm met aan/uit knop midden-onder
-DVD/brander krijgen alu-look.
-kast komt op zwenkwieletjes
-Er komt wellicht een zeer beperkte lichtbron in de kast
Mijn vraagjes:
-EMR?
-goedkoop plexiglas
Als ik verder gevorderd ben , komen er foto's
Ik was dus voor het eerst even eens met blender aan het klooien en keek om mij heen op zoek naar iets in mijn omgeving om even na te tekenen. Daar stond een houden ikea opbergkist!! Leuke elementaire vormen, dus geinig oefenmateriaal voor blender...
Intussen ligt het moederbod (+aanhangsels) van mijn server op de "grond" met een ATX voeding ernaast te draaien... zonder kast.
Eureka! van die houten kist kan ik wel een leuke kast maken!
Welnu, ik heb hem dus maar eens in blender proberen te designen en het idee zal ik alvast aan jullie voorleggen:
De kist:

De Case(mod) (wannabe)

Deur dicht (Met Gentoo Logo..)
-Kist van blank hout
-Binnenzijdes 2mm plexiglas tegen stof.
-HD in frame dat aan rubber banden hangt, tegen lawaai. (niet getekend)
-Zijdeur 4 mm plexiglas met daarop een alu plaat met uitgedremelt logo
-Bovenin kast een casefan
-Onderzijde geen plexiglas om luchtstroom te laten binenstromen zonder exta fan.
-Voorzijde kast een gebogen aluminium plaat 1 mm met aan/uit knop midden-onder
-DVD/brander krijgen alu-look.
-kast komt op zwenkwieletjes
-Er komt wellicht een zeer beperkte lichtbron in de kast
Mijn vraagjes:
-EMR?
-goedkoop plexiglas
Als ik verder gevorderd ben , komen er foto's