Ik heb 2 computers en 1 usb printer. Nu ben ik op zoek naar een switcher waarmee ik dus op beide systemen mijn printer kan gebruiken d.m.v. die switcher. Maar ik wil de USB versie hiervan hebben, heb al bij verschillende computerboeren gevraagd maar niemand heeft dat ding. Wie weet waar ik hem kan aanschaffen?
niet?
bestaan gewoon niet, maar je zou wel een USB Bridge kunnen kopen en daarmee de 2 computers verbinden.
dan share je de printer en print je op die manier.
of koop gewoon een paralelle switch en hang je printer paralel.
btw er zijn toch ook Paralel->USB converters?
hang je daarvan 1 achter een paralelle switch, en knup je de PC's via de paralelle poort aan de printswitch.
bestaan gewoon niet, maar je zou wel een USB Bridge kunnen kopen en daarmee de 2 computers verbinden.
dan share je de printer en print je op die manier.
of koop gewoon een paralelle switch en hang je printer paralel.
btw er zijn toch ook Paralel->USB converters?
hang je daarvan 1 achter een paralelle switch, en knup je de PC's via de paralelle poort aan de printswitch.
je hebt ook van die jet direct kastjes. Daar kun je een printer die een LPT poort heeft aansluiten op het netwerk
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
ZE BESTAAN WEL 
ben ze hier ergens tegen gekomen
ff zoeken.
ben ze hier ergens tegen gekomen
ff zoeken.
ff snel via google, http://www.vael.com/Accessories/Misc/SwitchBox/USB/USB.asp
Ik ben het een keertje tegengekomen in een tijdschrift, probleem: er liggen hier een jaargang of 4
het bestaat dus wel, maar je ziet het niet vaak, eventueel heb ik wel een 4 poort paraelle printer swiutch (automatisch). mag je op komen halen voor een zakje spek
Ik ben het een keertje tegengekomen in een tijdschrift, probleem: er liggen hier een jaargang of 4
het bestaat dus wel, maar je ziet het niet vaak, eventueel heb ik wel een 4 poort paraelle printer swiutch (automatisch). mag je op komen halen voor een zakje spek
Klopt, maar die zoekt ie nou juist NIET.....The_Greater schreef op 12 November 2002 @ 15:19:
je hebt ook van die jet direct kastjes. Daar kun je een printer die een LPT poort heeft aansluiten op het netwerk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
k. Het kon ook een op lossing zijn. Dan hoef je ook niet meer te schakelen. Ik heb ze hier al een paar keer langs zien komen voor rond de 50 a 75E.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
heb er hier eentje liggen in ruil voor een zak spek, inlc kabelsThe_Greater schreef op 12 November 2002 @ 15:49:
k. Het kon ook een op lossing zijn. Dan hoef je ook niet meer te schakelen. Ik heb ze hier al een paar keer langs zien komen voor rond de 50 a 75E.
hmm
kan ik wat regelen van jou?
ik wil hem wel!! Wat voor een type is het?
edit:
Ik zie het al. Het is een automatiche lpt kastje. Ik dacht dat je over een netwerk geval had
Ik zie het al. Het is een automatiche lpt kastje. Ik dacht dat je over een netwerk geval had
dus je hoeft hem nietThe_Greater schreef op 12 November 2002 @ 16:03:
hmm
edit:
StarTech 4 to 1 USB Dataswitch 4 PCs op 1 apparaat USB421 hiermee kan je tot 4 apparaten schakelen.
Volgens mij bij computerland te krijgen.
Volgens mij bij computerland te krijgen.
What if this weren't a hypothetical question?
Pagina: 1