Toon posts:

[win2k]Kan niet meer windows opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een exchange server draaien met windows 2k advanced server.
Nu wou ik windows 2k AS er weer overheen gooien, omdat ik wat netwerkproblemen had. Maar vanwege het feit dat ik een aantal servicepacks heb geinstalleerd, pakt ie de keys niet meer die ik invoer, als ik de optie upgrade kies.

Dit heb ik opgelost door win2k server er eerst in te doen, en daarna de cd van AS server, voor de installatie begint. Dat werkte dus niet helemaal zoals ik wilde.
Ik kon hem dus niet opnieuw eroverheen gooien zonder dat ik mijn instellingen verloor, dus wil ik weer terug naar mijn oude windows, alleen kan ik hem nu tijdens het booten niet meer kiezen :(
alleen de optie win2k setup is er :(
terwijl de installatie niet eens echt begonnen is.... weten jullie een oplossing om mijn computer weer normaal te laten booten, zonder dat ik alles kwijtraak, er is nog niets gewist, alles is er nog....

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
hehe, ik heb het gefixed.. ik heb nog een andere server draaien, als fileserver en internetdeler, en daar heb ik de boot.ini van gekopieerd en overgezet naar mijn exchange server.... nu lijkt ie het zowaar weer te doen.. :D

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vervolgens dus eerst zelf wat meer proberen ;)

Dit topic is gesloten.